Kellanova zveřejnila výsledky třetího čtvrtletí, ve kterých zaznamenala čisté tržby ve výši 3,26 miliardy dolarů, což překonalo očekávání analytiků, kteří odhadovali 3,25 miliardy dolarů. Přizpůsobený zisk na akcii dosáhl 94 centů, zatímco trh předpovídal 87 centů.
Důvodem tohoto úspěchu je odolná poptávka po výrobkách pro snídani, jako jsou Pringles a Pop-Tarts. Spotřebitelé, kteří si dávají pozor na inflaci, i nadále nakupují základní potraviny, a to i v čase, kdy se zmenšuje poptávka po zbytných produktech.
Generální ředitel Steve Cahillane uvedl: „Dokázali jsme projít dobou poklesu v celém segmentu a vyššími náklady.“ V kontextu nejistoty v ekonomice Kellanova využila sílu svých značek a postupně zvyšovala ceny, obzvláště na mezinárodních trzích.
Společnost Mars, známý výrobce cukrovinek, oznámila akvizici Kellanova v hodnotě 36 miliard dolarů, která získala schválení amerických antimonopolních úřadů. Evropské regulační orgány však zahájily hloubkový průzkum této transakce v červnu. Očekává se, že akvizice bude uzavřena na konci roku 2025.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























