Kimberly-Clark, výrobce plenkových výrobků Huggies, oznámil, že jeho tržby ve třetím čtvrtletí překonaly očekávání analytiků, jelikož si spotřebitelé na pozadí inflace vybírají dostupnější každodenní produkty. Společnost dosáhla netto tržeb ve výši 4,15 miliardy dolarů, zatímco analytici očekávali 4,12 miliardy dolarů.
V důsledku vysoké inflace se spotřebitelé přesunuli k levnějším výrobkům privátních značek a opustili dražší značkové produkty. Kimberly-Clark reagoval na tuto situaci úpravou cenových strategií a kombinováním funkcí prémiových výrobků do svých levnějších variant. Celkové objemy prodaných výrobků vzrostly o 2,4 %, přičemž ceny poklesly o 0,2 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku.
Společnost také čelila poklesu ziskových marží kvůli vysokým dovozním clo na čínské zboží, což vedlo ke snížení upravené hrubé marže o 170 bazických bodů. Komentář od vedení naznačuje, že Kimberly-Clark se snaží optimalizovat náklady a zjednodušit své operace, což zahrnovalo i prodej většinového podílu ve svém mezinárodním podnikání s papírovými výrobky za 3,4 miliardy dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























