Společnost Mercuria začala s transportem více než 30 000 metrických tun hliníku z přístavu Klang v Malajsii do New Orleans, což naznačuje zvýšený zájem o dodávky tohoto kovu na americký trh. Podle informací od tří zdrojů obeznámených se situací, je tento hliník zaměřen především na americké zákazníky.
V současné chvíli činí zásoby hliníku v London Metal Exchange (LME) v přístavu Klang 268 325 tun, což je o 74 700 tun méně než na konci září, což představuje pokles o 22%.
Mercuria, která se v poslední době prosazuje v oblasti průmyslových kovů, plánuje diverzifikaci svých aktivit mimo tradiční energetický sektor. Tento krok přichází v době, kdy americký trh v loňském roce importoval přes 3,9 milionu tun hliníku a slouží jako klíčový materiál pro energetiku, stavebnictví a obalový průmysl.
Podle dat poskytovatele Kpler, loď Astro Denebola, naložená 32 000 tunami hliníku, opustila přístav Klang 24. října a na své cestě do New Orleans by měla dorazit 9. prosince. Většina hliníku, který Mercuria přepravuje, je indického původu, a část zřejmě pochází také z Ruska, jehož hliník byl v posledních letech kvůli invazi na Ukrajinu vyřazen z oběhu v západních zemích.
Chcete využít této příležitosti?
Mercuria se od května drží s více než 90% hliníkových zástavních listů v LME, což ovlivňuje ceny hliníku na trhu. Tento podíl přispívá k vyšším prémiím za hliník s krátkou splatností, čímž se stává zajímavou alternativou pro americké importéry.
Společnost Mercuria začala s transportem více než 30 000 metrických tun hliníku z přístavu Klang v Malajsii do New Orleans, což naznačuje zvýšený zájem o dodávky tohoto kovu na americký trh. Podle informací od tří zdrojů obeznámených se situací, je tento hliník zaměřen především na americké zákazníky.
V současné chvíli činí zásoby hliníku v London Metal Exchange v přístavu Klang 268 325 tun, což je o 74 700 tun méně než na konci září, což představuje pokles o 22%.
Mercuria, která se v poslední době prosazuje v oblasti průmyslových kovů, plánuje diverzifikaci svých aktivit mimo tradiční energetický sektor. Tento krok přichází v době, kdy americký trh v loňském roce importoval přes 3,9 milionu tun hliníku a slouží jako klíčový materiál pro energetiku, stavebnictví a obalový průmysl.
Podle dat poskytovatele Kpler, loď Astro Denebola, naložená 32 000 tunami hliníku, opustila přístav Klang 24. října a na své cestě do New Orleans by měla dorazit 9. prosince. Většina hliníku, který Mercuria přepravuje, je indického původu, a část zřejmě pochází také z Ruska, jehož hliník byl v posledních letech kvůli invazi na Ukrajinu vyřazen z oběhu v západních zemích.Chcete využít této příležitosti?
Mercuria se od května drží s více než 90% hliníkových zástavních listů v LME, což ovlivňuje ceny hliníku na trhu. Tento podíl přispívá k vyšším prémiím za hliník s krátkou splatností, čímž se stává zajímavou alternativou pro americké importéry.
