Estee Lauder zveřejnila výsledky čtvrtletních tržeb, které překonaly očekávání Wall Street, přičemž celkové tržby dosáhly 3,48 miliardy dolarů, oproti odhadovaným 3,38 miliardám dolarů.
Důvodem tohoto úspěchu byla silná poptávka po parfumériích Le Labo a Tom Ford, a také nárůst poptávky v Číně, což naznačuje, že se firmě daří v rámci revitalizační strategie pod vedením CEO Stephane de La Faverie.
Společnost, která rovněž udržela své roční prognózy, zaznamenala meziroční nárůst organických příjmů o 3%, po předchozím poklesu o 5%. Tento pozitivní trend byl podpořen 13% nárůstem v kategorii parfémů a 9% nárůstem v Číně a oblasti Asie a Tichomoří.
Mezi klíčovými strategiemi Estee Lauder je zvyšování počtu luxusních produktů, zefektivnění dodavatelského řetězce a zaměření na inovace a marketing, což přispělo k oživení klesajících prodejů.
Expert na kosmetický průmysl připomněl, že posílení pozice firmy na čínském trhu je klíčem k úspěšné transformaci a dodal: „Jakýkoli nárůst v Asii představuje pro značku obrovskou příležitost.“
Společnost také varovala před možnými ztrátami ve výši 100 milionů dolarů z celních sazeb a pracuje na přemístění výroby blíže k hlavním trhům, což má za cíl minimalizovat rostoucí náklady narušující širší maloobchodní průmysl.
Analytici uznávají, že vzestup Estee Lauder je známkou silného oživení v luxusním segmentu, který byl v posledních letech pod tlakem.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























