Německý výrobce sportovního oblečení Puma oznámil, že do konce roku 2026 propustí přibližně 900 zaměstnanců, což představuje 13% jeho celosvětové pracovní síly. Tento krok přichází v důsledku poklesu prodeje a stále se zhoršující ekonomické situace.
V letošním roce již Puma zrušila 500 pracovních míst v rámci programu snižování nákladů, který byl zahájen v březnu. Společnost se potýká s nižší poptávkou po svých produktech a negativními důsledky amerických cel. Ve třetím čtvrtletí došlo k poklesu tržeb o 10,4% na 1,96 miliardy eur (2,29 miliardy dolarů), což bylo mírně pod očekáváními analytiků, kteří předpověděli příjmy ve výši 1,98 miliardy eur.
Nový generální ředitel Arthur Hoeld doufá, že do roku 2027 se společnosti podaří vrátit k růstu. Ekonomové varují, že situace na trhu sportovního oblečení zůstává napjatá a konkurence se zintenzivňuje, což může umocnit výzvy, před kterými Puma stojí.
Německý výrobce sportovního oblečení Puma oznámil, že do konce roku 2026 propustí přibližně 900 zaměstnanců, což představuje 13% jeho celosvětové pracovní síly. Tento krok přichází v důsledku poklesu prodeje a stále se zhoršující ekonomické situace.
V letošním roce již Puma zrušila 500 pracovních míst v rámci programu snižování nákladů, který byl zahájen v březnu. Společnost se potýká s nižší poptávkou po svých produktech a negativními důsledky amerických cel. Ve třetím čtvrtletí došlo k poklesu tržeb o 10,4% na 1,96 miliardy eur , což bylo mírně pod očekáváními analytiků, kteří předpověděli příjmy ve výši 1,98 miliardy eur.
Nový generální ředitel Arthur Hoeld doufá, že do roku 2027 se společnosti podaří vrátit k růstu. Ekonomové varují, že situace na trhu sportovního oblečení zůstává napjatá a konkurence se zintenzivňuje, což může umocnit výzvy, před kterými Puma stojí.