Roblox dnes oznámil, že zvyšuje svou roční prognózu příjmů již potřetí letos, díky výraznému nárůstu výdajů uživatelů v populárních hrách, včetně „Steal a Brainrot“, která překonala 25 milionů současných hráčů a pomohla společnosti překročit 150 milionů denně aktivních uživatelů.
Akcie herní platformy vzrostly o více než 5% v premarketovém obchodování. V posledních letech Roblox investoval do rozšíření své platformy jako místa pro socializaci, reklamu a elektronický obchod, což přispělo k tomu, že se stal jedním z největších vítězů v herním průmyslu, kdy akcie více než zdvojnásobily svou hodnotu v letošním roce.
V průměru Roblox zaznamenal 70% nárůst v denně aktivních uživatelích, což je největší třetí čtvrtletní skok za přibližně pět let. Generální finanční ředitel Naveen Chopra přisuzuje úspěch těchto her investicím do vyhledávacího algoritmu, infrastruktury a pobídek pro vývojáře.
Roblox nyní očekává, že příjmy za fiskální rok 2025 dosáhnou mezi 6,57 miliardy a 6,62 miliardy dolarů, a to ve srovnání s předchozími odhady mezi 5,87 miliardy a 5,97 miliardy dolarů. Očekávané příjmy za čtvrté čtvrtletí se pohybují mezi 2 miliardami a 2,05 miliardy dolarů, což překonává odhady analytiků.
V třetím čtvrtletí příjmy činily 1,92 miliardy dolarů, což je více než očekávaných 1,65 miliardy dolarů. Tato čísla potvrzují robustní růst a inovativní přístup společnosti k hernímu trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























