Roku oznámilo své výsledky za třetí čtvrtletí, které byly v souladu s očekáváními analytiků na Wall Street, a to s celkovými tržbami ve výši 1,21 miliardy dolarů, což představuje 14% meziroční nárůst. Nicméně, akcie společnosti po zveřejnění zprávy klesly téměř o 7%.
Výsledky byly poznamenány těžkou konkurencí a sníženými výdaji na reklamu ze strany klientů, což je důsledkem ekonomické nejistoty, která ovlivňuje rozpočty inzerentů. Investoři se začali obávat o budoucnost společnosti, jelikož se reklama stále více přesouvá od tradiční televize ke streamovacím platformám.
Roku také hlásí pokles tržeb z prodaných zařízení o 5% ve třetím čtvrtletí. Společnost se proto nachází v obtížné situaci, kdy musí čelit nejenom konkurenci, ale i měnícímu se chování inzerentů.
Odborníci varují, že pokud Roku nedokáže zefektivnit své reklamní služby a přilákat více inzerentů, může čelit dalšímu poklesu příjmů v nadcházejících čtvrtletích.
V letošním roce se očekává, že trh s digitální reklamou bude i nadále dynamicky měnit, což by mohlo ovlivnit i strategii Roku. Akcie dosáhly historického minima, a to při přetrvávajících obavách o udržitelnost ceny akcií na trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
  
  
  
	    	


























