Američtí maloobchodníci zvyšují slevy na výrobky Hershey, aby podpořili prodeje před nejvýznamnějšími svátky. Tyto slevy přicházejí poté, co výrobce čokolády v důsledku rostoucích nákladů na tarify a inflaci kakaa zvýšil ceny svých výrobků.
Podle dat z průzkumu se prodeje čokoládových sladkostí v období dvanácti týdnů do 5. října 2025 drží na stejné úrovni, přičemž se však ceny zvýšily o 8%. Tento vzestup cen vedl některé spotřebitele k tomu, že začínají méně utrácet, což nutí výrobce jako je například Mondelez, aby se uchylovali k poskytování slev.
Prezidentka severoamerického cukrářství Chantal Butler uvedla, že Hershey a další výrobci jako Mondelez a Mars se spoléhají na období svátků, které jsou pro jejich sezonní prodeje rozhodující. „Jde o to, zda obstojíme v našem sezónním byznysu,“ uvedla Butler.
Katie Thomas z Kearney Consumer Institute podotkla, že spotřebitelé, kteří se obávají o ekonomickou situaci, hledají maximální hodnotu a čekají na akce. „Nemohou se svátků vzdát, ale v současnosti preferují nejlepší ceny,“ dodala.
Data společnosti Datasembly ukazují, že slevy na Halloween začaly dříve než v předchozích letech a byly hlubší. Do začátku října byla více než polovina cukrovinek Hershey vyprodána s výraznými slevami.
Firma Hershey se dnes chystá oznámit své výsledky hospodaření, jež budou sledované investory, zejména v důsledku nárůstu objemu prodaných výrobků s využitím slev.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























