Universal Music Group (UMG) dnes zveřejnil své výsledky za třetí čtvrtletí, když revenues vzrostly o 5 % na 3 miliardy eur (3,5 miliardy dolarů), což překonalo průměrný odhad analytiků ve výši 2,95 miliardy eur.
Adjusted EBITDA se zvedl o 7 % na 594 milionů eur. I když příjmy z streamingových služeb tvoří více než polovinu celkových příjmů, vzrostly pouze o 2 % na 1,52 miliardy eur, a příjmy z těchto platforem klesly o 5 %.
Jedním z klíčových faktorů úspěchu UMG byl nový album Taylor Swift s názvem ‚The Life of a Showgirl‘, které podpořilo 18,5 % nárůst fyzického prodeje, který nyní činí 341 milionů eur.
CEO UMG Lucian Grainge poznamenal, že album dosáhlo nejvyšších prodejů v první týden v historii hudby s více než čtyřmi miliony prodanými kusy v USA a dalšími 5,5 miliony globálně.
Chcete využít této příležitosti?
Analytici upozornili, že globální adopce streamování stagnuje, což limituje další růst. V současné době umělci UMG mají 54 % podíl na globálních top 50 písních ve třetím čtvrtletí 2025, což je nárůst oproti druhému čtvrtletí.
UMG se také diverzifikuje prostřednictvím prodeje merchandisingu, což vedlo k 9 % nárůstu příjmů na 259 milionů eur, a zaměřuje se na „superfanoušky“ svých nejúspěšnějších umělců.
Universal Music Group  dnes zveřejnil své výsledky za třetí čtvrtletí, když revenues vzrostly o 5 % na 3 miliardy eur , což překonalo průměrný odhad analytiků ve výši 2,95 miliardy eur.
Adjusted EBITDA se zvedl o 7 % na 594 milionů eur. I když příjmy z streamingových služeb tvoří více než polovinu celkových příjmů, vzrostly pouze o 2 % na 1,52 miliardy eur, a příjmy z těchto platforem klesly o 5 %.
Jedním z klíčových faktorů úspěchu UMG byl nový album Taylor Swift s názvem ‚The Life of a Showgirl‘, které podpořilo 18,5 % nárůst fyzického prodeje, který nyní činí 341 milionů eur.
CEO UMG Lucian Grainge poznamenal, že album dosáhlo nejvyšších prodejů v první týden v historii hudby s více než čtyřmi miliony prodanými kusy v USA a dalšími 5,5 miliony globálně.Chcete využít této příležitosti?
Analytici upozornili, že globální adopce streamování stagnuje, což limituje další růst. V současné době umělci UMG mají 54 % podíl na globálních top 50 písních ve třetím čtvrtletí 2025, což je nárůst oproti druhému čtvrtletí.
UMG se také diverzifikuje prostřednictvím prodeje merchandisingu, což vedlo k 9 % nárůstu příjmů na 259 milionů eur, a zaměřuje se na „superfanoušky“ svých nejúspěšnějších umělců.