Stifel Financial Corp. zhoršil hodnocení akcií Snap Inc. na „Prodat“ z předchozího hodnocení „Držet“, což bylo způsobeno trvalou konkurencí ze strany TikToku, která má negativní dopad na růst uživatelů a příjmy z reklamy až do roku 2026. Cenový cíl pro akcie byl snížen na 6,50 USD z původních 8 USD.
Analytici Stifelu poukazují na zhoršující se reklamní trendy Snapchat v porovnání s konkurencí, což naznačuje, že TikTok pravděpodobně zůstane na americkém trhu, čímž se Snap zbavuje potenciálního růstového impulzu. Snížené předpoklady pro růst uživatelů a příjmy společnosti Snap v Severní Americe signalizují pokračující ztrátu tržního podílu.
Na druhou stranu, Stifel uvádí, že během třetího čtvrtletí došlo k vylepšení trendů v digitální reklamě, zejména v srpnu a září, navzdory výzvám, jako jsou celní tarify a makroekonomická nejistota. Očekává se, že společnosti zveřejní celkově zdravé výhledy pro čtvrté čtvrtletí, i když ne „příliš silné“, kvůli obavám z výdajů spotřebitelů v průběhu svátků.
Meta Platforms se profiluje jako nejlepší dlouhodobá investiční volba díky stabilnímu výkonu Instagramu a zvládnutelným výdajovým rizikům spojeným s kapitálovými výdaji na rok 2026. Očekává se, že Pinterest vykáže silné výsledky třetího čtvrtletí a pozitivní výhled díky růstu uživatelů a zlepšující se angažovanosti inzerentů.
Trendy pro YouTube od Alphabet zůstávají pozitivní, i přestože výkon vyhledávání je smíšený. Stifel varuje, že očekávané zisky pro The Trade Desk mohou být krátkodobé, pokud nenastanou sériové čtvrtletní výsledky nad očekávání.
Digitální reklamní prostředí je obecně podporující, i když menší platformy, jako je Snap, čelí neustálému tlaku.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























