Ve středu 29. října 2025 došlo k významnému výpadku služeb Microsoftu, který zasáhl desítky tisíc uživatelů. Podle údajů z webu pro sledování poruch Downdetector bylo registrováno více než 17 000 hlášení o výpadku cloudové služby Azure a přibližně 11 500 uživatelů zažilo problémy s aplikacemi Microsoft 365.
Microsoft přiznal problémy na své stránce stavu služeb a uvedl, že „vyšetřujeme problém s portálem Azure, kde mohou zákazníci zaznamenávat potíže s přístupem.” Uživatelé také nahlásili problémy s přístupem do administrátorského centra Microsoft 365 a potíže s konektivitou v aplikaci Outlook.
V době, kdy Microsoft čelil těmto problémům, byly také hlášeny poruchy v cloudových službách Amazon Web Services (AWS) v USA, což naznačuje možné širší problémy s cloudovou infrastrukturou. Experti se obávají, že tyto výpadky mohou vážně ovlivnit mnohé podniky závislé na těchto platformách.
Společnost Microsoft nadále monitoruje situaci a provádí příslušné kroky k obnovení plné dostupnosti služeb. Zatímco se uživatelé snaží vyřešit vzniklé potíže, tato situace vyvolává otázky o spolehlivosti velkých cloudových poskytovatelů v čase zvýšené poptávky po digitálních službách.
Chcete využít této příležitosti?
Ve středu 29. října 2025 došlo k významnému výpadku služeb Microsoftu, který zasáhl desítky tisíc uživatelů. Podle údajů z webu pro sledování poruch Downdetector bylo registrováno více než 17 000 hlášení o výpadku cloudové služby Azure a přibližně 11 500 uživatelů zažilo problémy s aplikacemi Microsoft 365.
Microsoft přiznal problémy na své stránce stavu služeb a uvedl, že „vyšetřujeme problém s portálem Azure, kde mohou zákazníci zaznamenávat potíže s přístupem.” Uživatelé také nahlásili problémy s přístupem do administrátorského centra Microsoft 365 a potíže s konektivitou v aplikaci Outlook.
V době, kdy Microsoft čelil těmto problémům, byly také hlášeny poruchy v cloudových službách Amazon Web Services v USA, což naznačuje možné širší problémy s cloudovou infrastrukturou. Experti se obávají, že tyto výpadky mohou vážně ovlivnit mnohé podniky závislé na těchto platformách.
Společnost Microsoft nadále monitoruje situaci a provádí příslušné kroky k obnovení plné dostupnosti služeb. Zatímco se uživatelé snaží vyřešit vzniklé potíže, tato situace vyvolává otázky o spolehlivosti velkých cloudových poskytovatelů v čase zvýšené poptávky po digitálních službách.Chcete využít této příležitosti?