BMO Capital Markets oznámila, že upgradovala Instacart (NASDAQ: CART) na hodnocení „Outperform“ v souvislosti se stabilním provozem a potenciálem růstu. Cílová cena byla stanovena na 58 USD, což naznačuje potenciální návratnost cca 55 %.
Tržby společnosti za třetí čtvrtletí roku 2025 byly o 1 % lepší, než se očekávalo, když hrubý objem transakcí (GTV) vzrostl o 10 % meziročně, přičemž počet objednávek vzrostl o 14 %.
Analytik BMO, Brian Pitz, uvedl, že upravený EBITDA ve výši 278 milionů USD překonal očekávání o 4 %, s zlepšením marží o 300 bazických bodů meziročně. BMO očekává, že vedení společnosti předpovídá pro čtvrté čtvrtletí GTV mezi 9,45 a 9,6 miliardy USD, což je považováno za relativně konzervativní.
Pitz dodal, že hlavní trh s potravinami Instacartu je stále zdravý a roste díky loajálnímu zákaznickému segmentu, který vykazuje stoupající frekvenci objednávek a zlepšující se retenci. Společnost rovněž identifikovala svou podnikovou platformu jako málo oceňovanou strategickou růstovou páku s velkým potenciálem pro mezinárodní expanze skrze technologie a služby.
Chcete využít této příležitosti?
Reklama je silným pilířem, generující roční příjmy přes 1 miliardu USD prostřednictvím své reklamní sítě, která spojuje Instacart s více než 240 partnery.
Instacart aktuálně obchoduje za 7,4x EV/EBITDA a 17,1x P/E, což představuje slevu oproti historickým průměrům, přestože je považována za nejlepšího hráče v dodávkách potravin.
BMO Capital Markets oznámila, že upgradovala Instacart na hodnocení „Outperform“ v souvislosti se stabilním provozem a potenciálem růstu. Cílová cena byla stanovena na 58 USD, což naznačuje potenciální návratnost cca 55 %.
Tržby společnosti za třetí čtvrtletí roku 2025 byly o 1 % lepší, než se očekávalo, když hrubý objem transakcí vzrostl o 10 % meziročně, přičemž počet objednávek vzrostl o 14 %.
Analytik BMO, Brian Pitz, uvedl, že upravený EBITDA ve výši 278 milionů USD překonal očekávání o 4 %, s zlepšením marží o 300 bazických bodů meziročně. BMO očekává, že vedení společnosti předpovídá pro čtvrté čtvrtletí GTV mezi 9,45 a 9,6 miliardy USD, což je považováno za relativně konzervativní.
Pitz dodal, že hlavní trh s potravinami Instacartu je stále zdravý a roste díky loajálnímu zákaznickému segmentu, který vykazuje stoupající frekvenci objednávek a zlepšující se retenci. Společnost rovněž identifikovala svou podnikovou platformu jako málo oceňovanou strategickou růstovou páku s velkým potenciálem pro mezinárodní expanze skrze technologie a služby.Chcete využít této příležitosti?
Reklama je silným pilířem, generující roční příjmy přes 1 miliardu USD prostřednictvím své reklamní sítě, která spojuje Instacart s více než 240 partnery.
Instacart aktuálně obchoduje za 7,4x EV/EBITDA a 17,1x P/E, což představuje slevu oproti historickým průměrům, přestože je považována za nejlepšího hráče v dodávkách potravin.