Online prodeje ve Spojených státech během Dne díkůvzdání v roce 2025 vzrostou o 6 % ve srovnání s loňským rokem a dosáhnou 8,6 miliardy dolarů, podle údajů společnosti Salesforce . Kolem 14. hodiny ET dosáhly výdaje 2,6 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 5,8 % oproti stejnému období minulého roku.
Dne díkůvzdání a následujícího Dne černého pátku začíná období svátečního nakupování, které obvykle přináší přibližně třetinu ročních tržeb a zisků amerických maloobchodníků. Letos však začátek sezóny probíhá v době ekonomické nejistoty a zvýšené volatility způsobené celními tarify prezidenta Donalda Trumpa, které zvýšily náklady jak pro maloobchodníky, tak pro spotřebitele.
Navzdory slabému spotřebitelskému sentimentu jsou poslední výsledky maloobchodníků pozitivní, když zákazníci stále nakupují dárky, elektroniku a oblečení se slevami. Celkové globální výdaje dosáhly 13,1 miliardy dolarů, přičemž digitální prodeje by měly do konce čtvrtka dosáhnout až 36 miliard dolarů.
Očekává se, že Černý pátek, nejvýznamnější den pro online nakupování, přinese globální online prodeje ve výši 78 miliard dolarů a 18 miliard dolarů v USA. Podle společnosti Salesforce se maloobchodníci, jako je Best Buy , těší z vysoké poptávky po zlevněných počítačích, noteboocích a smartphonech, zatímco trendy naznačují, že i módní řetězce jako Gap a Abercrombie & Fitch se ukazují jako optimistické.
Chcete využít této příležitosti?
Podle dat Mastercard se očekává, že letošní sváteční sezóna bude ovlivněna velkými akcemi a slevami, neboť spotřebitelé hledají hodnotu za své peníze.
Online prodeje ve Spojených státech během Dne díkůvzdání v roce 2025 vzrostou o 6 % ve srovnání s loňským rokem a dosáhnou 8,6 miliardy dolarů, podle údajů společnosti Salesforce . Kolem 14. hodiny ET dosáhly výdaje 2,6 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 5,8 % oproti stejnému období minulého roku.
Dne díkůvzdání a následujícího Dne černého pátku začíná období svátečního nakupování, které obvykle přináší přibližně třetinu ročních tržeb a zisků amerických maloobchodníků. Letos však začátek sezóny probíhá v době ekonomické nejistoty a zvýšené volatility způsobené celními tarify prezidenta Donalda Trumpa, které zvýšily náklady jak pro maloobchodníky, tak pro spotřebitele.
Navzdory slabému spotřebitelskému sentimentu jsou poslední výsledky maloobchodníků pozitivní, když zákazníci stále nakupují dárky, elektroniku a oblečení se slevami. Celkové globální výdaje dosáhly 13,1 miliardy dolarů, přičemž digitální prodeje by měly do konce čtvrtka dosáhnout až 36 miliard dolarů.
Očekává se, že Černý pátek, nejvýznamnější den pro online nakupování, přinese globální online prodeje ve výši 78 miliard dolarů a 18 miliard dolarů v USA. Podle společnosti Salesforce se maloobchodníci, jako je Best Buy , těší z vysoké poptávky po zlevněných počítačích, noteboocích a smartphonech, zatímco trendy naznačují, že i módní řetězce jako Gap a Abercrombie & Fitch se ukazují jako optimistické.Chcete využít této příležitosti?
Podle dat Mastercard se očekává, že letošní sváteční sezóna bude ovlivněna velkými akcemi a slevami, neboť spotřebitelé hledají hodnotu za své peníze.