Walt Disney Co. oznámila své plány na rozšíření sportovní značky ESPN na asijské trhy, což představuje zásadní krok v rámci strategie společnosti, jejímž cílem je posílení její přítomnosti v jednom z nejrychleji rostoucích trhů pro online streamování.
Předseda Disney Asia Pacific, Luke Kang, zdůraznil, že společnost se zaměří na přidání více živého sportovního obsahu na platformu Disney+. ESPN bude postupně zaváděno napříč regionem a časový harmonogram závisí na specifických sportovních právech a fanouškovských základnách jednotlivých zemí.
Podle Kanga, novinky v podobě ESPN na Disney+ byly nedávno spuštěny v Austrálii a Novém Zélandu, což bylo poprvé, co se sportovní streamingová značka objevila na této platformě v oblasti Asia-Pacific.
„Naším dlouhodobým cílem je integrovat ESPN do platformy, jak to děláme v jiných částech světa, a stát se prémiovou destinací pro sport,“ uvedl Kang.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost neustále zkoumá možnost dostupnosti sportovních práv s cílem určit vhodný čas pro uvedení ESPN. Očekává se, že expanze značky v Asii povede k dalšímu růstu a upevnění pozice společnosti na rozvíjejících se trzích v regionu.
Walt Disney Co. oznámila své plány na rozšíření sportovní značky ESPN na asijské trhy, což představuje zásadní krok v rámci strategie společnosti, jejímž cílem je posílení její přítomnosti v jednom z nejrychleji rostoucích trhů pro online streamování.
Předseda Disney Asia Pacific, Luke Kang, zdůraznil, že společnost se zaměří na přidání více živého sportovního obsahu na platformu Disney+. ESPN bude postupně zaváděno napříč regionem a časový harmonogram závisí na specifických sportovních právech a fanouškovských základnách jednotlivých zemí.
Podle Kanga, novinky v podobě ESPN na Disney+ byly nedávno spuštěny v Austrálii a Novém Zélandu, což bylo poprvé, co se sportovní streamingová značka objevila na této platformě v oblasti Asia-Pacific.
„Naším dlouhodobým cílem je integrovat ESPN do platformy, jak to děláme v jiných částech světa, a stát se prémiovou destinací pro sport,“ uvedl Kang.Chcete využít této příležitosti?
Společnost neustále zkoumá možnost dostupnosti sportovních práv s cílem určit vhodný čas pro uvedení ESPN. Očekává se, že expanze značky v Asii povede k dalšímu růstu a upevnění pozice společnosti na rozvíjejících se trzích v regionu.