Ryanair Holdings Plc dnes oznámil zrušení své Prime předplatitelské služby, která v provozu byla pouze po dobu osmi měsíců. Důvodem pro toto rozhodnutí jsou finanční ztráty, které program přinášel.
V průběhu trvání služby si více než 55 000 zákazníků zakoupilo předplatné za cenu 79 € ročně, což vygenerovalo příjmy přes 4,4 milionu € (přibližně 5,1 milionu $). Nicméně, náklady spojené se slevami dosáhly 6 milionů €, což znamená, že provozování této služby bylo finančně nevýhodné.
Šéf marketingu společnosti Ryanair, Dara Brady, uvedl: „Tento pokus nás stál více peněz, než jsme získali.“ Prime služba zahrnovala benefity jako levnější letenky, cestovní pojištění a bezplatná rezervovaná místa pro až dvanáct letů. Tímto krokem se Ryanair pokoušel změnit svůj tradiční přístup k letecké dopravě, který byl dosud zaměřen na nízkonákladové cestování.
Ryanair původně stanovil maximální počet členů na 250 000, ale skutečný počet se nedostal ani zdaleka k tomuto cíli. Tento neúspěch ukazuje na výzvy v oblasti předplatného služeb v leteckém průmyslu, kde naplnění očekávání zákazníků je zásadní pro udržení profitability.
Chcete využít této příležitosti?
Ryanair tak potvrzuje, že model předplatného v nízkonákladové letecké dopravě může být problematický, což vrhá světlo na budoucnost podobných iniciativ v tomto odvětví.
Ryanair Holdings Plc dnes oznámil zrušení své Prime předplatitelské služby, která v provozu byla pouze po dobu osmi měsíců. Důvodem pro toto rozhodnutí jsou finanční ztráty, které program přinášel.
V průběhu trvání služby si více než 55 000 zákazníků zakoupilo předplatné za cenu 79 € ročně, což vygenerovalo příjmy přes 4,4 milionu € . Nicméně, náklady spojené se slevami dosáhly 6 milionů €, což znamená, že provozování této služby bylo finančně nevýhodné.
Šéf marketingu společnosti Ryanair, Dara Brady, uvedl: „Tento pokus nás stál více peněz, než jsme získali.“ Prime služba zahrnovala benefity jako levnější letenky, cestovní pojištění a bezplatná rezervovaná místa pro až dvanáct letů. Tímto krokem se Ryanair pokoušel změnit svůj tradiční přístup k letecké dopravě, který byl dosud zaměřen na nízkonákladové cestování.
Ryanair původně stanovil maximální počet členů na 250 000, ale skutečný počet se nedostal ani zdaleka k tomuto cíli. Tento neúspěch ukazuje na výzvy v oblasti předplatného služeb v leteckém průmyslu, kde naplnění očekávání zákazníků je zásadní pro udržení profitability.Chcete využít této příležitosti?
Ryanair tak potvrzuje, že model předplatného v nízkonákladové letecké dopravě může být problematický, což vrhá světlo na budoucnost podobných iniciativ v tomto odvětví.