Toyota Motor, největší automobilka na světě, dnes zvýšila svou předpověď ročního provozního zisku na 3,4 trillionu jenů (přibližně 22,6 miliardy dolarů), což představuje nárůst o 6 % oproti dřívějšímu odhadu 3,2 trillionu jenů.
Tento nově stanovený cíl přichází v době, kdy se automobilka snaží kompenzovat negativní dopady dovozních cel ve Spojených státech prostřednictvím nákladových úsporných opatření a silného prodeje hybridních vozů. Ve druhém čtvrtletí letošního roku Toyota zaznamenala pokles provozního zisku na 839,6 miliardy jenů, což je o 27 % méně než 1,16 trillionu jenů ve stejném období loňského roku.
Analytici se neshodují v předpovědích ohledně dalšího vývoje, avšak mnoho z nich se shoduje na nutnosti sledovat, jak se Toyota vyrovná s soutěží na globálním trhu a trvalou nestabilitou na ekonomických trzích. Podle odhadů osmi analytiků, kteří byli dotazovaní LSEG, očekávaný zisk byl pod průměrným odhadem 863,1 miliardy jenů.
U odborníků panuje názor, že Toyota se musí nadále soustředit na inovace a udržitelnost, aby si udržela svoji vedoucí pozici, zejména v oblasti hybridních vozidel, která dokládají její přední postavení na poli ekologických technologií.
Chcete využít této příležitosti?
Toyota Motor, největší automobilka na světě, dnes zvýšila svou předpověď ročního provozního zisku na 3,4 trillionu jenů , což představuje nárůst o 6 % oproti dřívějšímu odhadu 3,2 trillionu jenů.
Tento nově stanovený cíl přichází v době, kdy se automobilka snaží kompenzovat negativní dopady dovozních cel ve Spojených státech prostřednictvím nákladových úsporných opatření a silného prodeje hybridních vozů. Ve druhém čtvrtletí letošního roku Toyota zaznamenala pokles provozního zisku na 839,6 miliardy jenů, což je o 27 % méně než 1,16 trillionu jenů ve stejném období loňského roku.
Analytici se neshodují v předpovědích ohledně dalšího vývoje, avšak mnoho z nich se shoduje na nutnosti sledovat, jak se Toyota vyrovná s soutěží na globálním trhu a trvalou nestabilitou na ekonomických trzích. Podle odhadů osmi analytiků, kteří byli dotazovaní LSEG, očekávaný zisk byl pod průměrným odhadem 863,1 miliardy jenů.
U odborníků panuje názor, že Toyota se musí nadále soustředit na inovace a udržitelnost, aby si udržela svoji vedoucí pozici, zejména v oblasti hybridních vozidel, která dokládají její přední postavení na poli ekologických technologií.Chcete využít této příležitosti?