Volvo Cars oznámilo, že v říjnu prodalo celosvětově 60,455 vozidel, což představuje pokles o 2% ve srovnání se stejným měsícem minulého roku. Tato čísla odrážejí mírný pokles poptávky po elektrifikovaných modelech.
V říjnu tvořily elektrifikované vozy (úplně elektrické a plug-in hybridy) 49% celkových dodávek, což je o jeden procentní bod méně než rok předtím. Z toho úplně elektrické vozy představovaly 23% prodejů a plug-in hybridy 26%.
Nejprodávanějším modelem Volvo v říjnu byl XC60, jehož se prodalo 18,123 jednotek, což je pokles z 19,846 jednotek v předchozím roce. Naopak prodeje modelu XC40/EX40 vzrostly na 15,194 jednotek, ve srovnání s 14,088 loni. Značka také zaznamenala pokles prodeje u většího modelu XC90, a to z 8,517 na 7,417 jednotek.
Erik Severinson, ředitel komerčních záležitostí společnosti Volvo, uvedl: „Oproti minulým měsícům, prodeje odrážejí náročné podmínky na trhu, které nadále ovlivňují naše podnikání. Nicméně si všímáme povzbudivých znamení v našich prodejích na vysoce konkurenceschopném čínském trhu, podpořených dodávkami nového modelu XC70 s prodlouženým dojezdem.“ Námětem diskuse je také postupný útlum daňových úlev pro elektrická vozidla v USA, což má vliv nejen na Volva, ale na automobilový průmysl jako celek.
Chcete využít této příležitosti?
Volvo Cars oznámilo, že v říjnu prodalo celosvětově 60,455 vozidel, což představuje pokles o 2% ve srovnání se stejným měsícem minulého roku. Tato čísla odrážejí mírný pokles poptávky po elektrifikovaných modelech.
V říjnu tvořily elektrifikované vozy  49% celkových dodávek, což je o jeden procentní bod méně než rok předtím. Z toho úplně elektrické vozy představovaly 23% prodejů a plug-in hybridy 26%.
Nejprodávanějším modelem Volvo v říjnu byl XC60, jehož se prodalo 18,123 jednotek, což je pokles z 19,846 jednotek v předchozím roce. Naopak prodeje modelu XC40/EX40 vzrostly na 15,194 jednotek, ve srovnání s 14,088 loni. Značka také zaznamenala pokles prodeje u většího modelu XC90, a to z 8,517 na 7,417 jednotek.
Erik Severinson, ředitel komerčních záležitostí společnosti Volvo, uvedl: „Oproti minulým měsícům, prodeje odrážejí náročné podmínky na trhu, které nadále ovlivňují naše podnikání. Nicméně si všímáme povzbudivých znamení v našich prodejích na vysoce konkurenceschopném čínském trhu, podpořených dodávkami nového modelu XC70 s prodlouženým dojezdem.“ Námětem diskuse je také postupný útlum daňových úlev pro elektrická vozidla v USA, což má vliv nejen na Volva, ale na automobilový průmysl jako celek.Chcete využít této příležitosti?