Hesai Group , čínský výrobce lidarů, oznámil, že se stal prvním výrobcem, který překonal hranici 2 milionů dodaných lidarů. Tento úspěch přišel v době, kdy se trh pokročilých asistenčních systémů řidičů (ADAS) rychle rozvíjí.
Společnost získala designová vítězství od 24 výrobců automobilů pro sériovou produkci pokrývající více než 120 modelů vozidel, přičemž dodávky jsou plánovány mezi roky 2026 a 2030.
Hesai plánuje představit svou novou generaci L3 automobilových lidarů na nadcházejícím veletrhu Consumer Electronics Show 2026 v Las Vegas, kde proběhnou živé demonstrace obou zařízení – dlouhého dosahu ETX a krátkého dosahu FTX.
Na pozadí této expanze se Hesai také zaměřuje na robotiku, kde jsou jeho produkty integrovány do různých robotických aplikací, včetně robotů na sečení trávníků, humanoidních robotů, inteligentních společníků a zařízení pro 3D digitalizaci prostorů.
Chcete využít této příležitosti?
Citace experta naznačuje, že s pokrokem v technologii autonomního řízení se očekává, že každé L3 vozidlo bude potřebovat mezi třemi až šesti lidary, což by mohlo zásadně rozšířit trh pro společnosti jako je Hesai.
Hesai Group , čínský výrobce lidarů, oznámil, že se stal prvním výrobcem, který překonal hranici 2 milionů dodaných lidarů. Tento úspěch přišel v době, kdy se trh pokročilých asistenčních systémů řidičů rychle rozvíjí.
Společnost získala designová vítězství od 24 výrobců automobilů pro sériovou produkci pokrývající více než 120 modelů vozidel, přičemž dodávky jsou plánovány mezi roky 2026 a 2030.
Hesai plánuje představit svou novou generaci L3 automobilových lidarů na nadcházejícím veletrhu Consumer Electronics Show 2026 v Las Vegas, kde proběhnou živé demonstrace obou zařízení – dlouhého dosahu ETX a krátkého dosahu FTX.
Na pozadí této expanze se Hesai také zaměřuje na robotiku, kde jsou jeho produkty integrovány do různých robotických aplikací, včetně robotů na sečení trávníků, humanoidních robotů, inteligentních společníků a zařízení pro 3D digitalizaci prostorů.Chcete využít této příležitosti?
Citace experta naznačuje, že s pokrokem v technologii autonomního řízení se očekává, že každé L3 vozidlo bude potřebovat mezi třemi až šesti lidary, což by mohlo zásadně rozšířit trh pro společnosti jako je Hesai.