Společnost Coty dnes oznámila jmenování Markuse Strobel, bývalého veterána z Procter & Gamble , do pozice nového generálního ředitele. Tato změna vedení přichází v kritickém období, kdy Coty čelí rostoucímu konkurenčnímu tlaku.
Dlouholetý generální ředitel Sue Nabi odstoupil a tato změna vyvolala obavy mezi analytiky. Společnost Evercore dokonce snížila hodnocení akcií Coty na In Line, poukazujíc na možné riziko exekuce v rámci této transformace.
Coty v současnosti zahajuje strategický přezkum své spotřebitelské divize, která představuje přibližně 15 % zisků, ale zároveň se potýká s většinou provozních výzev. Nové vedení čelí těžkostem v kategoriích kosmetiky, kde se projevují vysoké fixní náklady a nízké překážky vstupu, což zvyšuje tlak od nezávislých značek, které se prosazují prostřednictvím sociálních médií.
Analytici rovněž upozorňují na to, že Coty se musí vyrovnat se stále rostoucími nároky L’Oréal , který posiluje svou pozici v segmentu vůní. Evercore varoval, že úspěch v oblasti vůní silně závisí na kreativitě a rychlosti, což může být ovlivněno přechodem ve vedení.
Společnost Coty dnes oznámila jmenování Markuse Strobel, bývalého veterána z Procter & Gamble , do pozice nového generálního ředitele. Tato změna vedení přichází v kritickém období, kdy Coty čelí rostoucímu konkurenčnímu tlaku.
Dlouholetý generální ředitel Sue Nabi odstoupil a tato změna vyvolala obavy mezi analytiky. Společnost Evercore dokonce snížila hodnocení akcií Coty na In Line, poukazujíc na možné riziko exekuce v rámci této transformace.
Coty v současnosti zahajuje strategický přezkum své spotřebitelské divize, která představuje přibližně 15 % zisků, ale zároveň se potýká s většinou provozních výzev. Nové vedení čelí těžkostem v kategoriích kosmetiky, kde se projevují vysoké fixní náklady a nízké překážky vstupu, což zvyšuje tlak od nezávislých značek, které se prosazují prostřednictvím sociálních médií.
Analytici rovněž upozorňují na to, že Coty se musí vyrovnat se stále rostoucími nároky L’Oréal , který posiluje svou pozici v segmentu vůní. Evercore varoval, že úspěch v oblasti vůní silně závisí na kreativitě a rychlosti, což může být ovlivněno přechodem ve vedení.