RBC Capital označila L’Oréal za svého hlavního favorita v evropském sektoru spotřebního zboží, přičemž firma obdržela hodnocení Outperform s cílovou cenou 410 €. Investiční banka očekává, že dynamický program uvádění produktů společnosti a její silné marketingové zdroje posílí její postavení na trhu.
Navzdory nerovnoměrnému oživení na trhu krásy se RBC domnívá, že L’Oréal je dobře připravena na zlepšení své trajektorie růstu tržeb. Zejména nové vylepšení portfolia produktů Luxe a významné uvedení na trh před vánoční sezónou zahrnující značky jako Lancôme, Kiehl’s a Yves Saint Laurent budou i nadále klíčovými faktory pro růst tržeb.
L’Oréal nedávno uzavřela dohodu o koupi beauty divize společnosti Kering , což zahrnuje značku House of Creed, a získala dlouhodobé licence na parfémy pro další luxusní značky. Goldman Sachs opět potvrdil hodnocení Buy, přičemž zdůraznil, že parfémový segment nyní představuje 14 % celkových tržeb společnosti.
Druhé místo obsazuje Reckitt , která dosáhla hodnocení Outperform s cenou cílovou 64 £. RBC vyjadřuje přesvědčení, že přechod na „Core Reckitt“ by měl vést ke zlepšení zaměření řízení společnosti.
Chcete využít této příležitosti?
V třetím místě se umístila společnost AB InBev s hodnocením Outperform a cílovou cenou 72 €. RBC poukazuje na dominantní postavení AB InBev v Latinské Americe a potenciál růstu v Africe, což by mělo podpořit příznivý růst tržeb.
RBC Capital označila L’Oréal za svého hlavního favorita v evropském sektoru spotřebního zboží, přičemž firma obdržela hodnocení Outperform s cílovou cenou 410 €. Investiční banka očekává, že dynamický program uvádění produktů společnosti a její silné marketingové zdroje posílí její postavení na trhu.
Navzdory nerovnoměrnému oživení na trhu krásy se RBC domnívá, že L’Oréal je dobře připravena na zlepšení své trajektorie růstu tržeb. Zejména nové vylepšení portfolia produktů Luxe a významné uvedení na trh před vánoční sezónou zahrnující značky jako Lancôme, Kiehl’s a Yves Saint Laurent budou i nadále klíčovými faktory pro růst tržeb.
L’Oréal nedávno uzavřela dohodu o koupi beauty divize společnosti Kering , což zahrnuje značku House of Creed, a získala dlouhodobé licence na parfémy pro další luxusní značky. Goldman Sachs opět potvrdil hodnocení Buy, přičemž zdůraznil, že parfémový segment nyní představuje 14 % celkových tržeb společnosti.
Druhé místo obsazuje Reckitt , která dosáhla hodnocení Outperform s cenou cílovou 64 £. RBC vyjadřuje přesvědčení, že přechod na „Core Reckitt“ by měl vést ke zlepšení zaměření řízení společnosti.Chcete využít této příležitosti?
V třetím místě se umístila společnost AB InBev s hodnocením Outperform a cílovou cenou 72 €. RBC poukazuje na dominantní postavení AB InBev v Latinské Americe a potenciál růstu v Africe, což by mělo podpořit příznivý růst tržeb.