Společnost Meta Platforms spouští nový test funkce „Instagram pro TV“, který umožní uživatelům sledovat Reels obsah na větších obrazovkách. Tento projekt byl oznámen v úterý a je aktuálně k dispozici pouze na zařízeních Amazon Fire TV v USA.
Funkce bude zpočátku nabízena pouze v angličtině, což značí snahu Meta rozšířit své krátké videa mimo mobilní zařízení a zaujmout prostor obývacích pokojů, kde probíhá větší konzumace médií.
Společnost se zatím nezmínila o možnosti expanze této funkce na jiné streamingové platformy nebo do mezinárodních trhů, což vyvolává otázky týkající se budoucí strategie společnosti v konkurenčním prostředí.
Podle odborníků na média může tento krok odstartovat změny ve způsobu, jakým uživatelé interagují se sociálními sítěmi na televizních obrazovkách a může zvýšit zájem o video obsah mezi uživateli, kteří preferují sledování na větších obrazovkách.
Chcete využít této příležitosti?
Meta se v poslední době snaží posílit svou pozici v oblasti živého vysílání a video obsahu, což je klíčový segment, který stále roste. Očekává se, že tato nová funkce přitáhne více uživatelů a posílí jejich engagement s platformou.
Společnost Meta Platforms spouští nový test funkce „Instagram pro TV“, který umožní uživatelům sledovat Reels obsah na větších obrazovkách. Tento projekt byl oznámen v úterý a je aktuálně k dispozici pouze na zařízeních Amazon Fire TV v USA.
Funkce bude zpočátku nabízena pouze v angličtině, což značí snahu Meta rozšířit své krátké videa mimo mobilní zařízení a zaujmout prostor obývacích pokojů, kde probíhá větší konzumace médií.
Společnost se zatím nezmínila o možnosti expanze této funkce na jiné streamingové platformy nebo do mezinárodních trhů, což vyvolává otázky týkající se budoucí strategie společnosti v konkurenčním prostředí.
Podle odborníků na média může tento krok odstartovat změny ve způsobu, jakým uživatelé interagují se sociálními sítěmi na televizních obrazovkách a může zvýšit zájem o video obsah mezi uživateli, kteří preferují sledování na větších obrazovkách.Chcete využít této příležitosti?
Meta se v poslední době snaží posílit svou pozici v oblasti živého vysílání a video obsahu, což je klíčový segment, který stále roste. Očekává se, že tato nová funkce přitáhne více uživatelů a posílí jejich engagement s platformou.