JPMorgan v dnešní analýze zvýšil hodnocení akcií společnosti PepsiCo na Overweight z předchozího Neutral. Důvodem je obnovený důraz na inovace a marketing, který posiluje pozici společnosti na trhu před rokem 2026.
Analytik Andrea Teixeira uvedl, že zrychlená strategická agenda PepsiCo by měla přispět k růstovým cílům pro celkové výnosy akcionářů (TSR) v roce 2026. Akcie společnosti se stále obchodují s výraznou slevou ve srovnání s kvalitními konkurenty.
JPMorgan dále potvrdil, že zvýšení produktivity a posílení výnosů jsou klíčovými faktory, které by měly vést k růstu EPS odhadem mezi 5 % a 8 % v roce 2026. Přesto analytici upozorňují na opatrnost investorů, vzhledem k obavám o zpoždění v růstu organických prodejů.
Teixeira zdůraznil, že „tržní reakce byla skeptická“, obzvláště vzhledem k očekávané expanzi EBIT marže a debatám o tom, zda by PepsiCo měla upřednostnit reinvestice před okamžitým ziskem. Nicméně se objevují první náznaky pokroku díky investicím do značek jako Siete a Poppi, což by mohlo podpořit silnější výkonnost firmy.
Chcete využít této příležitosti?
Analytické firmě se daří identifikovat „zelené výhonky“ z investic do dostupnosti a růstové marže v rámci hlavního segmentu Frito Lay, což může přispět k lepšímu výkonu v roce 2026.
JPMorgan v dnešní analýze zvýšil hodnocení akcií společnosti PepsiCo na Overweight z předchozího Neutral. Důvodem je obnovený důraz na inovace a marketing, který posiluje pozici společnosti na trhu před rokem 2026.
Analytik Andrea Teixeira uvedl, že zrychlená strategická agenda PepsiCo by měla přispět k růstovým cílům pro celkové výnosy akcionářů v roce 2026. Akcie společnosti se stále obchodují s výraznou slevou ve srovnání s kvalitními konkurenty.
JPMorgan dále potvrdil, že zvýšení produktivity a posílení výnosů jsou klíčovými faktory, které by měly vést k růstu EPS odhadem mezi 5 % a 8 % v roce 2026. Přesto analytici upozorňují na opatrnost investorů, vzhledem k obavám o zpoždění v růstu organických prodejů.
Teixeira zdůraznil, že „tržní reakce byla skeptická“, obzvláště vzhledem k očekávané expanzi EBIT marže a debatám o tom, zda by PepsiCo měla upřednostnit reinvestice před okamžitým ziskem. Nicméně se objevují první náznaky pokroku díky investicím do značek jako Siete a Poppi, což by mohlo podpořit silnější výkonnost firmy.Chcete využít této příležitosti?
Analytické firmě se daří identifikovat „zelené výhonky“ z investic do dostupnosti a růstové marže v rámci hlavního segmentu Frito Lay, což může přispět k lepšímu výkonu v roce 2026.