Čínský internetový sektor se chystá na zásadní evoluci v roce 2026, kdy se investiční narativ posune z čisté nadšení pro umělou inteligenci směrem k rozvoji specifických růstových příběhů. To potvrzuje analytická firma Bernstein .
V roce 2026 se očekává, že Tencent bude klíčovým hráčem, přičemž jeho herní segment vykázal 23% meziroční růst a celkové tržby vzrostly o 15 %. Bernstein také zvýšil cílovou cenu akcií firmy, poukazujíc na její silný růst v reklamě a potenciál rozvoje služeb napříč platformami.
Na druhém místě se umístila NetEase , jež využívá úspěchu hry „Where Winds Meet“, která nastavila nový standard pro čínské studia. I když NetEase zaznamenala pokles tržeb, zvýšení cílových cen od Benchmark a Jefferies ukazuje na přetrvávající momentum ve herním byznysu.
Na třetím místě se umístila Alibaba , která se snaží vyrovnat s výzvami v e-commerce. V poslední době se zrychlil růst uživatelské angažovanosti díky investicím do rozvoje služby rozvozu jídla, což podpořilo pozitivní komerční hodnotu přílivu nových uživatelů.
Chcete využít této příležitosti?
Bernstein rovněž varuje před možnými regulačními riziky, avšak schvalovací procesy pro nové videohry zůstávají pozitivním signálem pro společnosti orientované na herní odvětví jako Tencent a NetEase. Tento vývoj naznačuje, že konkurence v čínském internetovém sektoru se vyostřuje a mění.
Čínský internetový sektor se chystá na zásadní evoluci v roce 2026, kdy se investiční narativ posune z čisté nadšení pro umělou inteligenci směrem k rozvoji specifických růstových příběhů. To potvrzuje analytická firma Bernstein .
V roce 2026 se očekává, že Tencent bude klíčovým hráčem, přičemž jeho herní segment vykázal 23% meziroční růst a celkové tržby vzrostly o 15 %. Bernstein také zvýšil cílovou cenu akcií firmy, poukazujíc na její silný růst v reklamě a potenciál rozvoje služeb napříč platformami.
Na druhém místě se umístila NetEase , jež využívá úspěchu hry „Where Winds Meet“, která nastavila nový standard pro čínské studia. I když NetEase zaznamenala pokles tržeb, zvýšení cílových cen od Benchmark a Jefferies ukazuje na přetrvávající momentum ve herním byznysu.
Na třetím místě se umístila Alibaba , která se snaží vyrovnat s výzvami v e-commerce. V poslední době se zrychlil růst uživatelské angažovanosti díky investicím do rozvoje služby rozvozu jídla, což podpořilo pozitivní komerční hodnotu přílivu nových uživatelů.Chcete využít této příležitosti?
Bernstein rovněž varuje před možnými regulačními riziky, avšak schvalovací procesy pro nové videohry zůstávají pozitivním signálem pro společnosti orientované na herní odvětví jako Tencent a NetEase. Tento vývoj naznačuje, že konkurence v čínském internetovém sektoru se vyostřuje a mění.