Jedna z největších zubních sítí v Kanadě oznámila 7% nárůst v akvizici nových pacientů během prvního čtvrtletí 2025. Tento úspěch je přičítán implementaci marketingové platformy KNOREX XPO, která využívá umělou inteligenci k optimalizaci marketingových aktivit.
Společnost KNOREX Ltd. , jejíž hodnota se odhaduje na 61 milionů dolarů, zaznamenává roční přírůstek výnosů ve výši 24 % i přes náročné tržní podmínky. Zubní síť, která provozuje více než 450 klinik po celé Kanadě, rovněž hlásila 10% zvýšení celkových příjmů a 20% snížení marketingových nákladů.
Jedním z hlavních úkolů před zavedením platformy KNOREX bylo řešení operativních neefektivit způsobených několika dodavateli a izolovanými systémy dat. Platforma KNOREX konsolidovala placené mediální kanály, což umožnilo efektivnější marketingové strategie.
„Naše platforma XPO nejen zjednodušuje marketing—mění způsob, jakým podniky rostou,“ uvedl Justin Tan, viceprezident pro obchodní rozvoj v KNOREX.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost KNOREX, založená v roce 2009, rozšířila své operace na trhy v USA, Vietnamu, Indii, Malajsii a Singapuru. Cílem je dále posílit svou přítomnost v oblasti programatického reklamního technologií.
Nové investice spojené s listingem na NYSE American poskytnou potřebný kapitál a zviditelní společnost na trhu, což podpoří její globální růst.
Jedna z největších zubních sítí v Kanadě oznámila 7% nárůst v akvizici nových pacientů během prvního čtvrtletí 2025. Tento úspěch je přičítán implementaci marketingové platformy KNOREX XPO, která využívá umělou inteligenci k optimalizaci marketingových aktivit.
Společnost KNOREX Ltd. , jejíž hodnota se odhaduje na 61 milionů dolarů, zaznamenává roční přírůstek výnosů ve výši 24 % i přes náročné tržní podmínky. Zubní síť, která provozuje více než 450 klinik po celé Kanadě, rovněž hlásila 10% zvýšení celkových příjmů a 20% snížení marketingových nákladů.
Jedním z hlavních úkolů před zavedením platformy KNOREX bylo řešení operativních neefektivit způsobených několika dodavateli a izolovanými systémy dat. Platforma KNOREX konsolidovala placené mediální kanály, což umožnilo efektivnější marketingové strategie.
„Naše platforma XPO nejen zjednodušuje marketing—mění způsob, jakým podniky rostou,“ uvedl Justin Tan, viceprezident pro obchodní rozvoj v KNOREX.Chcete využít této příležitosti?
Společnost KNOREX, založená v roce 2009, rozšířila své operace na trhy v USA, Vietnamu, Indii, Malajsii a Singapuru. Cílem je dále posílit svou přítomnost v oblasti programatického reklamního technologií.
Nové investice spojené s listingem na NYSE American poskytnou potřebný kapitál a zviditelní společnost na trhu, což podpoří její globální růst.