Analytik Robert Drbul v poznámce pro klienty uvedl, že již tak dominantní tržní podíl společnosti Nike by měl v novém roce nadále růst, protože se bude nadále rozšiřovat online a inovovat nové produkty v oblasti obuvi a oblečení.
V nejbližší době podle něj Nike poškodily poruchy v globálním dodavatelském řetězci, ale společnost by přesto měla být schopna dosáhnout finančních cílů, které si stanovila loni v červnu.
Nike také zaznamenal zpomalení dynamiky své značky v Číně, která byla hlavním slabým místem poslední zprávy o výsledcích společnosti.
Drbul však uvedl, že jakékoli obavy týkající se Číny „představují příležitost pro dlouhodobé investory, protože Nike pokračuje v dodávkách a inovacích produktů, které se spojují s místními spotřebiteli tím, že podporují zdravý životní styl a další důležitá společenská témata“.

Společnost Guggenheim rovněž uvedla, že bude pozorně sledovat zapojení společnosti Nike do metaverza v roce 2022. V prosinci prodejce oznámil, že za nezveřejněnou částku koupil společnost RTFKT, která se zabývá výrobou virtuálních tenisek.
Akcie společnosti Nike vzrostly oproti předchozímu roku o téměř 18 %. Její tržní hodnota činí 263,8 miliardy dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky