Čínský internetový gigant NetEase otevírá v Japonsku další herní studio a pokračuje v mezinárodním úsilí
Společnost se sídlem v Chang-čou najala Toshihira Nagoshiho, který dříve pracoval pro japonskou herní společnost Sega, aby vedl nové studio Nagoshi v japonském Tokiu.
Studio „se zaměří na vývoj vysoce kvalitních konzolových titulů, které budou vydávány po celém světě“.
Společnost NetEase byla v mezinárodní expanzi méně agresivní než její konkurent Tencent. Ten se snaží o globální rozvoj prostřednictvím akvizic a investic do menších herních společností. NetEase mezitím zakládá studia a získává menší podíly v jiných společnostech.
Společnosti Tencent a NetEase se tradičně zaměřují na počítačové a mobilní hry, což jsou v Číně velmi oblíbené platformy pro hraní. Skutečnost, že se studio Nagoshi zaměřuje na konzolové tituly, podtrhuje snahu společnosti NetEase oslovit i publikum mimo Čínu, kde je hraní na konzolích populární.
Podle společnosti Newzoo, která se zabývá průzkumem trhu, tvořily v loňském roce hry na konzolích téměř 28 % tržeb celosvětového herního trhu, jehož hodnota dosahuje 180,3 miliardy dolarů. V Číně, kde byly konzole až do roku 2014 zhruba 14 let zakázány, je však tento trh výrazně menší.
Proto se čínské herní firmy jako NetEase a Tencent v rámci svého mezinárodního působení zaměřují na konzolové hry.
V roce 2020 otevřela společnost NetEase v Japonsku další herní podnik Sakura Studio, který se zaměřuje na konzolové hry.
V loňském rozhovoru pro CNBC označil Hu Zhipeng, viceprezident společnosti NetEase a jeden z nejvyšších šéfů videoherního byznysu tohoto technologického giganta, konzolový trh za „docela atraktivní“.
Uvedl také, že jeho cílem je, aby v budoucnu 50 % jeho příjmů z her pocházelo ze zahraničí, přičemž v současnosti je to přibližně 10 %.
Studio „se zaměří na vývoj vysoce kvalitních konzolových titulů, které budou vydávány po celém světě“.Společnost NetEase byla v mezinárodní expanzi méně agresivní než její konkurent Tencent. Ten se snaží o globální rozvoj prostřednictvím akvizic a investic do menších herních společností. NetEase mezitím zakládá studia a získává menší podíly v jiných společnostech.Společnosti Tencent a NetEase se tradičně zaměřují na počítačové a mobilní hry, což jsou v Číně velmi oblíbené platformy pro hraní. Skutečnost, že se studio Nagoshi zaměřuje na konzolové tituly, podtrhuje snahu společnosti NetEase oslovit i publikum mimo Čínu, kde je hraní na konzolích populární.Podle společnosti Newzoo, která se zabývá průzkumem trhu, tvořily v loňském roce hry na konzolích téměř 28 % tržeb celosvětového herního trhu, jehož hodnota dosahuje 180,3 miliardy dolarů. V Číně, kde byly konzole až do roku 2014 zhruba 14 let zakázány, je však tento trh výrazně menší.Proto se čínské herní firmy jako NetEase a Tencent v rámci svého mezinárodního působení zaměřují na konzolové hry.V roce 2020 otevřela společnost NetEase v Japonsku další herní podnik Sakura Studio, který se zaměřuje na konzolové hry.Chcete využít této příležitosti?V loňském rozhovoru pro CNBC označil Hu Zhipeng, viceprezident společnosti NetEase a jeden z nejvyšších šéfů videoherního byznysu tohoto technologického giganta, konzolový trh za „docela atraktivní“.Uvedl také, že jeho cílem je, aby v budoucnu 50 % jeho příjmů z her pocházelo ze zahraničí, přičemž v současnosti je to přibližně 10 %.
Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...