Obě společnosti v úterý oznámily, že Molson Coors uvede v létě na trh odrůdové balení Simply Spiked Lemonade.
Simply je již třetí značkou, do které Coca-Cola v poslední době přidala alkohol, a to po značkách Topo Chico a Fresca. Společnost Coke spolupracovala se společností Molson Coors na uvedení tvrdého nealkoholického nápoje Topo Chico na trh v USA, který se začal na domácím trhu prodávat na začátku roku 2021 a tento měsíc byl uveden na celostátní trh. Společnost Molson Coors uvedla, že Topo Chico by se mohlo stát značkou tvrdého seltzeru v první trojce a připojit se tak k značkám White Claw a Truly na vrcholu.

Před uvedením tvrdého seltzeru Topo Chico na trh se společnost Coca-Cola od 80. let minulého století nezabývala alkoholem. Její počáteční úspěch však pravděpodobně stojí za tím, že se Coke v této kategorii zdvojnásobil. Začátkem tohoto měsíce společnost oznámila, že spolupracuje se společností Constellation Brands na připravovaných plechovkových koktejlech Fresca.
Jedná se o nejnovější partnerství mezi nápojovými společnostmi, které v honbě za růstem stírají hranice mezi kategoriemi nápojů. Výrobci nealkoholických nápojů diverzifikují svá portfolia, protože spotřeba limonád klesá a na obzoru jsou nové regulované trhy s nápoji, jako jsou například nápoje s obsahem CBD. Stejně tak pivovary musí rozšiřovat svou nabídku, protože spotřeba piva v USA klesá. Konkurent společnosti Coke, společnost PepsiCo, uvede v únoru na trh pivo Hard Mtn Dew s pivem Boston Beer.
Ve třetím čtvrtletí společnost Coke zaznamenala v divizi výživy, džusů, mléčných a rostlinných nápojů 12% nárůst objemu. Výsledky značky Simply, která zahrnuje džusy, limonády, koktejly a rostlinná mléka, společnost neuvádí. Společnost Coke však v úterý sdělila, že značka Simply je podle tržeb druhou největší značkou, která zaostává pouze za stejnojmennou limonádou, a že její výrobky se nacházejí v ledničkách poloviny amerických spotřebitelů.
Simply Spiked Lemonade se bude prodávat v baleních po dvanácti a u některých příchutí i v baleních po 24 kusech. Mezi příchutě odrůdových balení budou patřit jahodová limonáda, melounová limonáda, borůvková limonáda a signature limonáda.
Akcie společnosti Coke v předobchodní fázi klesly o necelé 1 %, zatímco akcie Molson Coors o něco více než 1 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























