Čtvrtletní tržby společnosti Pepco Group rostou díky otevření 161 obchodů
Skupina Pepco Group, vlastník značek diskontních prodejen PEPCO, Poundland a Dealz v Evropě, vykázala 12% nárůst celkových čtvrtletních tržeb na konstantní měnové bázi, a to díky výkonnosti své značky PEPCO, která zaznamenala 20% nárůst tržeb.
Skupina, která loni v květnu vstoupila na varšavskou burzu, ve čtvrtek uvedla, že její tržby za první čtvrtletí od října do prosince dosáhly 1,35 miliardy eur (1,54 miliardy USD), přičemž srovnatelné tržby vzrostly o 0,7 %.
Skupina Pepco uvedla, že dosáhla nejsilnějšího čtvrtletí z hlediska otevírání prodejen, když otevřela 161 nových poboček, z toho 146 poboček PEPCO, včetně 55 poboček na strategicky důležitých západoevropských trzích v Itálii, Rakousku a Španělsku, které se nadále obchodují nad očekávání.
„Je obzvláště potěšující, že navzdory problémům s dodavatelským řetězcem a poptávkou, které přinesl COVID-19, nám síla spotřebitelské nabídky všech tří našich značek zajistila odolné obchodní výsledky,“ uvedl v prohlášení generální ředitel Andy Bond.
Skupina již dříve uvedla, že po povzbudivých prvních výsledcích prodejen PEPCO v západní Evropě považuje Evropu za svůj oslovitelný trh.
Společnost PEPCO, která působí převážně ve východní Evropě, plánuje otevřít v Německu v první polovině roku 2022 a má připravený silný plán na otevření prodejen v letech 2021-22 a dále, uvedl Bond minulý měsíc.
Skupina, která loni v květnu vstoupila na varšavskou burzu, ve čtvrtek uvedla, že její tržby za první čtvrtletí od října do prosince dosáhly 1,35 miliardy eur , přičemž srovnatelné tržby vzrostly o 0,7 %.Skupina Pepco uvedla, že dosáhla nejsilnějšího čtvrtletí z hlediska otevírání prodejen, když otevřela 161 nových poboček, z toho 146 poboček PEPCO, včetně 55 poboček na strategicky důležitých západoevropských trzích v Itálii, Rakousku a Španělsku, které se nadále obchodují nad očekávání.„Je obzvláště potěšující, že navzdory problémům s dodavatelským řetězcem a poptávkou, které přinesl COVID-19, nám síla spotřebitelské nabídky všech tří našich značek zajistila odolné obchodní výsledky,“ uvedl v prohlášení generální ředitel Andy Bond.Skupina již dříve uvedla, že po povzbudivých prvních výsledcích prodejen PEPCO v západní Evropě považuje Evropu za svůj oslovitelný trh.Společnost PEPCO, která působí převážně ve východní Evropě, plánuje otevřít v Německu v první polovině roku 2022 a má připravený silný plán na otevření prodejen v letech 2021-22 a dále, uvedl Bond minulý měsíc.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...