Společnost také zveřejnila vysoké počty objednávek a přidala nové uživatele, což naznačuje, že poptávka po službách rozvozu jídla zůstává vysoká.
Zde jsou klíčová čísla:
Ztráta na akcii: V průzkumu společnosti Refinitiv mezi analytiky se očekávalo 45 centů oproti 25 centům.
Tržby: 1,3 miliardy dolarů oproti očekávaným 1,28 miliardy dolarů
Společnost DoorDash byla během pandemie koronaviru jedním z největších příjemců trendů zůstat doma, protože mnoho lidí se místo stravování v restauracích ve velké míře spoléhalo na služby rozvozu jídla, aby se vyhnuli šíření Covid-19. Společnost využila zvýšené poptávky a rozšířila své působení mimo restaurace i na doručování květin, potřeb pro domácí zvířata, alkoholu a potravin.

Spotřebitelé během čtvrtletí nadále utráceli více za objednávky. Hrubá hodnota objednávek ve čtvrtém čtvrtletí meziročně vzrostla o 36 % na 11,2 miliardy dolarů a překonala tak odhady analytiků ve výši 10,6 miliardy dolarů. Zaznamenala 369 milionů objednávek, což je více než 361 milionů objednávek, které očekávali analytici.
Pro celý rok společnost předpokládá, že hrubá hodnota objednávek na trhu se bude pohybovat mezi 48 a 50 miliardami USD, což je v souladu s konsensuálními odhady 49,4 miliardy USD podle analytiků oslovených společností FactSet.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























