Aplikace Fruitz byla založena v roce 2017 a „podporuje otevřenou a upřímnou komunikaci o záměrech při seznamování“ pomocí čtyř různých metafor ovoce. Společnost Bumble odmítla komentovat celkovou uživatelskou základnu aplikace Fruitz, ale uvedla, že zaznamenává rychlý růst ve Francii, Belgii, Nizozemsku, Švýcarsku, Španělsku a Kanadě.
Fruitz funguje na modelu „freemium“, který používá většina společností provozujících seznamovací aplikace, kdy je samotná aplikace zdarma a uživatelé si ji mohou rozšířit nákupem v aplikaci. Například vlajková aplikace společnosti Bumble má doplňky, jako je prémiová služba za 39,99 USD měsíčně.
Společnost Bumble uvedla, že Fruitz má širokou uživatelskou základnu mezi generací Z (obecně definovanou jako lidé narození mezi lety 1995 a 2015), což je mladší skupina nově vstupující na seznamovací trh, která by mohla společnosti pomoci dosáhnout vysokých růstových cílů.
Zdroj: Reuters
Přestože seznamovací aplikace používá více lidí než kdy dříve, analytici se domnívají, že je zde stále velký prostor pro růst.
„Během posledních několika let se online seznamování vyvinulo v nejběžnější způsob, jak se lidé seznamují a randí v mnoha zeměpisných oblastech. I přes rostoucí společenskou akceptaci online seznamování však míra rozšíření zůstává nízká, a proto vidíme před účastníky odvětví dostatečný prostor pro růst,“ napsala minulý měsíc ve své zprávě banka Goldman Sachs.
V příštích několika letech se očekává, že celosvětový trh online seznamování poroste 13% složenou roční mírou růstu a v roce 2025 dosáhne téměř 10 miliard dolarů, napsala v lednu společnost Piper Sandler. Očekává se také, že mezinárodní trh přeroste severoamerický trh, dodal analytik Matthew Farrell.
Jedním ze způsobů, jakým společnosti tento trh využívají, je rozšíření svých aplikací mimo tradiční model „přejetí prstem vlevo“ „přejetí prstem vpravo“.
Společnosti jako Bumble a Match’s Hinge přidaly do aplikací funkce, jako je zvuk, video a zážitky. Tyto snahy umožňují lidem komunikovat způsobem, který u online seznamek dosud chyběl, s nadějí, že v aplikacích stráví více času a finančních prostředků a vytvoří si lepší vazby, které by mohly přilákat více lidí online.
Společnost Bumble do své vlajkové aplikace přidala také sekce zaměřené na přátelství a podnikání a sází na to, že platonické vztahy se mohou stát další hranicí sociálního růstu.
Podmínky transakce nebyly uvedeny.Aplikace Fruitz byla založena v roce 2017 a „podporuje otevřenou a upřímnou komunikaci o záměrech při seznamování“ pomocí čtyř různých metafor ovoce. Společnost Bumble odmítla komentovat celkovou uživatelskou základnu aplikace Fruitz, ale uvedla, že zaznamenává rychlý růst ve Francii, Belgii, Nizozemsku, Švýcarsku, Španělsku a Kanadě.Fruitz funguje na modelu „freemium“, který používá většina společností provozujících seznamovací aplikace, kdy je samotná aplikace zdarma a uživatelé si ji mohou rozšířit nákupem v aplikaci. Například vlajková aplikace společnosti Bumble má doplňky, jako je prémiová služba za 39,99 USD měsíčně.Společnost Bumble uvedla, že Fruitz má širokou uživatelskou základnu mezi generací Z , což je mladší skupina nově vstupující na seznamovací trh, která by mohla společnosti pomoci dosáhnout vysokých růstových cílů.Zdroj: ReutersPřestože seznamovací aplikace používá více lidí než kdy dříve, analytici se domnívají, že je zde stále velký prostor pro růst.„Během posledních několika let se online seznamování vyvinulo v nejběžnější způsob, jak se lidé seznamují a randí v mnoha zeměpisných oblastech. I přes rostoucí společenskou akceptaci online seznamování však míra rozšíření zůstává nízká, a proto vidíme před účastníky odvětví dostatečný prostor pro růst,“ napsala minulý měsíc ve své zprávě banka Goldman Sachs.Chcete využít této příležitosti?V příštích několika letech se očekává, že celosvětový trh online seznamování poroste 13% složenou roční mírou růstu a v roce 2025 dosáhne téměř 10 miliard dolarů, napsala v lednu společnost Piper Sandler. Očekává se také, že mezinárodní trh přeroste severoamerický trh, dodal analytik Matthew Farrell.Jedním ze způsobů, jakým společnosti tento trh využívají, je rozšíření svých aplikací mimo tradiční model „přejetí prstem vlevo“ „přejetí prstem vpravo“.Společnosti jako Bumble a Match’s Hinge přidaly do aplikací funkce, jako je zvuk, video a zážitky. Tyto snahy umožňují lidem komunikovat způsobem, který u online seznamek dosud chyběl, s nadějí, že v aplikacích stráví více času a finančních prostředků a vytvoří si lepší vazby, které by mohly přilákat více lidí online.Společnost Bumble do své vlajkové aplikace přidala také sekce zaměřené na přátelství a podnikání a sází na to, že platonické vztahy se mohou stát další hranicí sociálního růstu.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...