Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak ovládat mozek pro optimální fungování

Způsoby, jak přimět tento mocný tříkilový orgán, aby pracoval pro vás, a ne proti vám.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 února, 2022
7 min. čtení
7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Když se připravujeme na významné události v naší kariéře, máme tendenci soustředit se na přípravu. Máme-li před sebou velkou prezentaci, trénujeme, dokud se necítíme pohodlně. Pokud nás čeká pohovor do nového zaměstnání, prozkoumáme společnost a její klíčové hráče, abychom si zajistili odpovědi na zřejmé otázky. Pokud máme termín dokončení projektu, řídíme svůj čas a svůj tým tak, abychom zajistili co nejlepší výsledky. Když však zaujmeme tento přístup, děláme jen polovinu práce, abychom byli efektivní a úspěšní.

Jak často věnujete čas přípravě svého mozku? Co děláte pro to, abyste tento klíčový orgán udrželi ve hře, nejen své tělo a činy? Dá se říci, že fyzická příprava je to, co ovládá mozek, ale existují konkrétní věci, které můžete udělat, abyste zajistili, že bude na tyto důležité situace v kariéře připraven stejně jako vaše tělo.

Úloha myšlenek

Mnoho lidí se mylně domnívá, že emoce se prostě dějí a že nemáme žádnou možnost ovlivnit své pocity. To nás ponechává napospas jejich rozmarům, reagujeme čistě na základě pocitů. Problém je v tom, že emoce jsou subjektivní a obvykle neumožňují logické nebo strategické myšlení.

Pravdou je, že emoce můžete řídit, ale začíná to kontrolou myšlenek. Každá emoce, kterou prožíváme, vychází z myšlenky, která se objeví vědomě nebo nevědomě, a na jejím základě pak prožíváme jednu nebo více emocí. Problém, který pravděpodobně řešíte (jako téměř všichni z nás), spočívá v tom, že emoci rozpoznáte, ale nevěnujete čas identifikaci myšlenky, která ji vytváří.

Advertisement

V podnikání to může být v lepším případě škodlivé, v horším nebezpečné. Pokud reagujete na základě emocí, nemusíte učinit to nejlepší rozhodnutí nebo zvolit tu nejefektivnější cestu. Můžete být roztěkaní, neschopní soustředit svou energii a pozornost na produktivní činnosti. Místo toho, abyste fungovali z úrovně nejvyššího výkonu, necháte se vtáhnout do víru, který vás zanechá bez kontroly a vyčerpané.

Chcete využít této příležitosti?

Abyste tomu předešli, použijte následující postup:

1. Jasně identifikujte emoci, kterou prožíváte, a pak se sami sebe zeptejte, zda tato emoce slouží vašemu cíli. Například můžete pociťovat zvýšenou úroveň úzkosti v souvislosti s odbornou prezentací. Místo abyste se v této úzkosti utápěli, zeptejte se sami sebe, zda usnadňuje dosažení cíle, kterým je dobré zvládnutí úkolu.

2. Pokud emoce neslouží cíli, identifikujte myšlenky, které ji vyvolávají. Myšlenky vyvolávající úzkost v souvislosti s výše uvedenou prezentací mohou zahrnovat to, že ze sebe nechcete udělat hlupáka, že budete působit jako podvodník nebo prostě to, že na vás budou lidé zírat a odsuzovat vás. Tato úzkost není způsobena jen tím, že nemáte rádi veřejné vystupování: pramení z konkrétních myšlenek, které jste nyní identifikovali.

3. Udělejte si čas na to, abyste tyto myšlenky rozebrali tím, že je nahradíte daty. Tím, že si budete klást konkrétní otázky, můžete škodlivé a úzkost vyvolávající myšlenky nahradit informacemi. Zamyslete se například nad tím, kolikrát jste již úspěšně prezentovali, a/nebo si v duchu rychle projděte svůj životopis, abyste si připomněli všechny úspěchy, školení a vzdělání, které vás kvalifikují k tomu, abyste mohli tuto prezentaci vést. Můžete také zvážit lidi ve svém publiku a určit spojence, kteří vás podpoří. Když svému mozku poskytnete důkazy a fakta, nemusí nejistotu vyplňovat otázkami „Co kdyby?“. Připomenete-li svému mozku, že máte schopnosti k tomu, abyste se tohoto úkolu zhostili – že máte zázemí, abyste byli v tomto tématu důvěryhodní -, váš mozek si vytvoří emoce, které budou s těmito myšlenkami v souladu, a nahradí tak úzkost sebedůvěrou.

Úloha slov

Jako profesionál jste si pravděpodobně vědomi síly slov. Lze je použít k motivaci nebo demoralizaci, posílení nebo oslabení, ale jak často přemýšlíte o těch, která používáte sami na sebe? Takovými slovy mohou být jak ta, která si říkáte vědomě, tak i ta nevědomá či šeptaná. Zjistil jsem, že je užitečné se ptát: „Řekl bych stejné věci kolegům nebo svému týmu?“. Pro mnoho profesionálů nejsou slova, která říkají, aby posílili ostatní, určena jim samotným.

Problém je opět v tom, že slova vytvářejí myšlenky, po nichž následují emoce, které mohou být škodlivé pro optimální fungování. Ty mohou být zřejmé, například když si řeknete, že jste „idiot“, protože jste udělali chybu, nebo si řeknete, že „nejste tak zkušení, jak si ostatní myslí“. Možná se přistihnete při myšlence, že pravděpodobně v něčem důležitém selžete. Tato slova vytvářejí podkopávající myšlenky, které následně generují s nimi sladěné emoce.

Existují také menší slova, která mohou vytvořit vnitřní klima, jež sabotuje vaše cíle. Příkladem mohou být slova „měl bych“, „musím“, „musejí“ a „musí“ – která vytvářejí myšlenky, že nedělám dost, nejsem dost nebo že zaostávám za vrstevníky. Vytvářejí také iluzi, že jste k určitým věcem nuceni. A opět tato slova vyvolávají emoce: Může se stát, že budete pociťovat tlak, stres nebo pocit viny, a pak se budete rozhodovat ze zoufalství, abyste si něco dokázali, což vám neumožní optimálně a zdravě fungovat.

Abyste se vyhnuli vytváření vnitřního klimatu negativních myšlenek a emocí, nahraďte tato nátlaková slova slovy moci – možnosti jako „chci“ a „budu“ mohou změnit vnitřní dialog a vrátit kontrolu zpět do vašich rukou. Například místo toho, abyste si řekli, že byste měli jít do práce zkontrolovat nácvik na prezentaci, abyste nic nezkazili, vnitřní dialog se změní na: „Půjdu do práce trénovat, protože chci být při prezentaci sebevědomý“. Změna nátlakového slova „měl bych“ na „budu“ a „chci“ a přesunutí důrazu z chybování na budování sebedůvěry vám vrátí kontrolu nad myšlenkami a emocemi.

Úloha mozku

Váš mozek je nakonec líný: soustředí se na to, co mu řeknete. Uvažujte o tom: Když jste si naposledy chtěli koupit auto, pravděpodobně jste došli k jednomu nebo dvěma stylům, které vás oslovily. S největší pravděpodobností jste tyto styly začali vídat všude, kam jste přišli. Došlo najednou k nárůstu množství těchto modelů, které se kupují ve vašem okolí? Nebylo to pravděpodobné. Proč jste je tedy viděli ve svém okolí, když jste si jich předtím nikdy nevšimli? Tento dojem vzniká díky procesu, kterému se říká priming. Náš mozek je připraven hledat důkazy a příklady čehokoli, co mu řekneme. Když jste tomu svému řekli, jaké typy aut vás zajímají, našel co nejvíce příkladů, které toto zaměření podpořily.

Jak můžete stejný přístup využít, když jde o profesní fungování? Jedním ze způsobů je rozhodnout se, jakou perspektivu chcete mít, pokud jde o práci. Pokud mozku řeknete, že svou práci nenávidíte, bude hledat a poskytovat důkazy, proč byste se tak měli cítit – uvidíte jen data odpovídající této myšlence. Jak tedy použít priming, aby pracoval pro vás, a ne proti vám?

Může být pravda, že nemáte rádi svou práci, ale můžete mozku říct, že si vydělávání peněz vážíte, zatímco hledáte nové příležitosti. Pak bude hledat příklady, které tuto myšlenku ocenění podporují, a bude také hledat oblasti příležitostí. Nemusíte vytvářet nepřesné prohlášení o své práci a lhát mozku, ale můžete se rozhodnout, na který aspekt situace vynaloží čas a energii. Tato strategie vám umožní fungovat na optimální úrovni, místo abyste se vyčerpávali v soustředění a síle.

Úloha volby

Když pracujete na projektu pro svou organizaci, plánujete dokončit padesát procent projektu a doufáte, že zbytek se dá dohromady sám? Samozřejmě ne, ale je pravděpodobné, že takto fungujete, pokud se věnujete pouze fyzické přípravě na svou profesní roli. Celkově je způsob fungování vaší volbou: můžete si určit, jaké myšlenky chcete podporovat, abyste si vytvořili prospěšné emoce, které vás pak přiblíží k maximálnímu výkonu. Můžete se rozhodnout, jaká slova vyvolají chování a jednání, které jsou v souladu s dosažením cíle, a můžete svému mozku říci, kam má zaměřit pozornost a energii, abyste dosáhli požadovaných výsledků. Tyto strategie pomáhají mozku stát se vaším největším nástrojem, nikoli největší překážkou.

Když se připravujeme na významné události v naší kariéře, máme tendenci soustředit se na přípravu. Máme-li před sebou velkou prezentaci, trénujeme, dokud se necítíme pohodlně. Pokud nás čeká pohovor do nového zaměstnání, prozkoumáme společnost a její klíčové hráče, abychom si zajistili odpovědi na zřejmé otázky. Pokud máme termín dokončení projektu, řídíme svůj čas a svůj tým tak, abychom zajistili co nejlepší výsledky. Když však zaujmeme tento přístup, děláme jen polovinu práce, abychom byli efektivní a úspěšní.Jak často věnujete čas přípravě svého mozku? Co děláte pro to, abyste tento klíčový orgán udrželi ve hře, nejen své tělo a činy? Dá se říci, že fyzická příprava je to, co ovládá mozek, ale existují konkrétní věci, které můžete udělat, abyste zajistili, že bude na tyto důležité situace v kariéře připraven stejně jako vaše tělo.Mnoho lidí se mylně domnívá, že emoce se prostě dějí a že nemáme žádnou možnost ovlivnit své pocity. To nás ponechává napospas jejich rozmarům, reagujeme čistě na základě pocitů. Problém je v tom, že emoce jsou subjektivní a obvykle neumožňují logické nebo strategické myšlení.Pravdou je, že emoce můžete řídit, ale začíná to kontrolou myšlenek. Každá emoce, kterou prožíváme, vychází z myšlenky, která se objeví vědomě nebo nevědomě, a na jejím základě pak prožíváme jednu nebo více emocí. Problém, který pravděpodobně řešíte , spočívá v tom, že emoci rozpoznáte, ale nevěnujete čas identifikaci myšlenky, která ji vytváří.V podnikání to může být v lepším případě škodlivé, v horším nebezpečné. Pokud reagujete na základě emocí, nemusíte učinit to nejlepší rozhodnutí nebo zvolit tu nejefektivnější cestu. Můžete být roztěkaní, neschopní soustředit svou energii a pozornost na produktivní činnosti. Místo toho, abyste fungovali z úrovně nejvyššího výkonu, necháte se vtáhnout do víru, který vás zanechá bez kontroly a vyčerpané.Chcete využít této příležitosti?1. Jasně identifikujte emoci, kterou prožíváte, a pak se sami sebe zeptejte, zda tato emoce slouží vašemu cíli. Například můžete pociťovat zvýšenou úroveň úzkosti v souvislosti s odbornou prezentací. Místo abyste se v této úzkosti utápěli, zeptejte se sami sebe, zda usnadňuje dosažení cíle, kterým je dobré zvládnutí úkolu.2. Pokud emoce neslouží cíli, identifikujte myšlenky, které ji vyvolávají. Myšlenky vyvolávající úzkost v souvislosti s výše uvedenou prezentací mohou zahrnovat to, že ze sebe nechcete udělat hlupáka, že budete působit jako podvodník nebo prostě to, že na vás budou lidé zírat a odsuzovat vás. Tato úzkost není způsobena jen tím, že nemáte rádi veřejné vystupování: pramení z konkrétních myšlenek, které jste nyní identifikovali.3. Udělejte si čas na to, abyste tyto myšlenky rozebrali tím, že je nahradíte daty. Tím, že si budete klást konkrétní otázky, můžete škodlivé a úzkost vyvolávající myšlenky nahradit informacemi. Zamyslete se například nad tím, kolikrát jste již úspěšně prezentovali, a/nebo si v duchu rychle projděte svůj životopis, abyste si připomněli všechny úspěchy, školení a vzdělání, které vás kvalifikují k tomu, abyste mohli tuto prezentaci vést. Můžete také zvážit lidi ve svém publiku a určit spojence, kteří vás podpoří. Když svému mozku poskytnete důkazy a fakta, nemusí nejistotu vyplňovat otázkami „Co kdyby?“. Připomenete-li svému mozku, že máte schopnosti k tomu, abyste se tohoto úkolu zhostili – že máte zázemí, abyste byli v tomto tématu důvěryhodní -, váš mozek si vytvoří emoce, které budou s těmito myšlenkami v souladu, a nahradí tak úzkost sebedůvěrou.Jako profesionál jste si pravděpodobně vědomi síly slov. Lze je použít k motivaci nebo demoralizaci, posílení nebo oslabení, ale jak často přemýšlíte o těch, která používáte sami na sebe? Takovými slovy mohou být jak ta, která si říkáte vědomě, tak i ta nevědomá či šeptaná. Zjistil jsem, že je užitečné se ptát: „Řekl bych stejné věci kolegům nebo svému týmu?“. Pro mnoho profesionálů nejsou slova, která říkají, aby posílili ostatní, určena jim samotným.Problém je opět v tom, že slova vytvářejí myšlenky, po nichž následují emoce, které mohou být škodlivé pro optimální fungování. Ty mohou být zřejmé, například když si řeknete, že jste „idiot“, protože jste udělali chybu, nebo si řeknete, že „nejste tak zkušení, jak si ostatní myslí“. Možná se přistihnete při myšlence, že pravděpodobně v něčem důležitém selžete. Tato slova vytvářejí podkopávající myšlenky, které následně generují s nimi sladěné emoce.Existují také menší slova, která mohou vytvořit vnitřní klima, jež sabotuje vaše cíle. Příkladem mohou být slova „měl bych“, „musím“, „musejí“ a „musí“ – která vytvářejí myšlenky, že nedělám dost, nejsem dost nebo že zaostávám za vrstevníky. Vytvářejí také iluzi, že jste k určitým věcem nuceni. A opět tato slova vyvolávají emoce: Může se stát, že budete pociťovat tlak, stres nebo pocit viny, a pak se budete rozhodovat ze zoufalství, abyste si něco dokázali, což vám neumožní optimálně a zdravě fungovat.Abyste se vyhnuli vytváření vnitřního klimatu negativních myšlenek a emocí, nahraďte tato nátlaková slova slovy moci – možnosti jako „chci“ a „budu“ mohou změnit vnitřní dialog a vrátit kontrolu zpět do vašich rukou. Například místo toho, abyste si řekli, že byste měli jít do práce zkontrolovat nácvik na prezentaci, abyste nic nezkazili, vnitřní dialog se změní na: „Půjdu do práce trénovat, protože chci být při prezentaci sebevědomý“. Změna nátlakového slova „měl bych“ na „budu“ a „chci“ a přesunutí důrazu z chybování na budování sebedůvěry vám vrátí kontrolu nad myšlenkami a emocemi.Váš mozek je nakonec líný: soustředí se na to, co mu řeknete. Uvažujte o tom: Když jste si naposledy chtěli koupit auto, pravděpodobně jste došli k jednomu nebo dvěma stylům, které vás oslovily. S největší pravděpodobností jste tyto styly začali vídat všude, kam jste přišli. Došlo najednou k nárůstu množství těchto modelů, které se kupují ve vašem okolí? Nebylo to pravděpodobné. Proč jste je tedy viděli ve svém okolí, když jste si jich předtím nikdy nevšimli? Tento dojem vzniká díky procesu, kterému se říká priming. Náš mozek je připraven hledat důkazy a příklady čehokoli, co mu řekneme. Když jste tomu svému řekli, jaké typy aut vás zajímají, našel co nejvíce příkladů, které toto zaměření podpořily.Jak můžete stejný přístup využít, když jde o profesní fungování? Jedním ze způsobů je rozhodnout se, jakou perspektivu chcete mít, pokud jde o práci. Pokud mozku řeknete, že svou práci nenávidíte, bude hledat a poskytovat důkazy, proč byste se tak měli cítit – uvidíte jen data odpovídající této myšlence. Jak tedy použít priming, aby pracoval pro vás, a ne proti vám?Může být pravda, že nemáte rádi svou práci, ale můžete mozku říct, že si vydělávání peněz vážíte, zatímco hledáte nové příležitosti. Pak bude hledat příklady, které tuto myšlenku ocenění podporují, a bude také hledat oblasti příležitostí. Nemusíte vytvářet nepřesné prohlášení o své práci a lhát mozku, ale můžete se rozhodnout, na který aspekt situace vynaloží čas a energii. Tato strategie vám umožní fungovat na optimální úrovni, místo abyste se vyčerpávali v soustředění a síle.Když pracujete na projektu pro svou organizaci, plánujete dokončit padesát procent projektu a doufáte, že zbytek se dá dohromady sám? Samozřejmě ne, ale je pravděpodobné, že takto fungujete, pokud se věnujete pouze fyzické přípravě na svou profesní roli. Celkově je způsob fungování vaší volbou: můžete si určit, jaké myšlenky chcete podporovat, abyste si vytvořili prospěšné emoce, které vás pak přiblíží k maximálnímu výkonu. Můžete se rozhodnout, jaká slova vyvolají chování a jednání, které jsou v souladu s dosažením cíle, a můžete svému mozku říci, kam má zaměřit pozornost a energii, abyste dosáhli požadovaných výsledků. Tyto strategie pomáhají mozku stát se vaším největším nástrojem, nikoli největší překážkou.
Tagy: mozekseberozvojvýkonvýkonnost


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    22:43

    Ruské akcie klesají při uzavření trhu; index MOEX Russia zůstává stabilní.

    22:34

    Coca-Cola se zapojuje do závěrečných jednání o záchraně prodeje Costa Coffee, uvádí FT.

    22:20

    Let United Airlines se vrátil z důvodu poruchy motoru na letiště v oblasti DC.

    22:14

    Sobi se chystá koupit Arthrosi Therapeutics za 950 milionů dolarů

    12:54

    Jaký dopad má oslabující rupie na makroekonomiku?

    12:44

    Růst Indie v roce 2026 zpomalí, přesto zůstane nejsilnější mezi předními ekonomikami.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.