uvedla, že po více než dvaceti letech opustila výrobce džínů, protože její otevřený odpor k politice Covid-19 ve školách pro ni vytvořil nepříjemné pracovní prostředí.
Jennifer Seyová, která byla prezidentkou globální značky společnosti, uvedla, že odmítla odstupné ve výši 1 milionu dolarů, které by bylo spojeno s dohodou o mlčenlivosti, aby mohla veřejně hovořit o okolnostech svého odchodu. O svůj příběh se podělila v příspěvku o 1 700 slovech v bulletinu Substack spisovatelky a redaktorky Bari Weissové.
V příspěvku Seyová popsala svůj dvacetiletý vzestup ve společnosti na pozici marketingové ředitelky a marketingové ředitelky, který vyvrcholil jejím jmenováním prezidentkou značky v roce 2020. Na počátku pandemie Covid-19 často psala příspěvky a vystupovala ve zpravodajských pořadech a na shromážděních, aby se zasadila o znovuotevření škol bez pravidel pro masky.
„Cítila jsem – a stále cítím -, že drakonická pravidla by nejvíce uškodila těm nejméně ohroženým a břemeno by nejvíce dopadlo na znevýhodněné děti ve veřejných školách, které nejvíce potřebují bezpečí a školní rutinu,“ napsala.
V odpovědi na dotaz agentury Bloomberg News společnost Levi uvedla, že Seth Ellison, výkonný viceprezident a obchodní ředitel, dočasně převezme povinnosti prezidenta značky Levi’s, přičemž si ponechá své ostatní funkce. Společnost poznamenala, že Seyová rezignovala, ale odmítla komentovat její konkrétní obvinění. Hledá za ni náhradu.

Seyová uvedla, že se setkala s odporem na sociálních sítích a brzy i od svých kolegů. Vedoucí oddělení firemní komunikace a diverzity společnosti Levi ji požádali, aby své názory na toto téma utlumila a vydala se na „omluvné turné“, uvedla Seyová. ¨Podle jejích slov se Seyová omluvila.
Na podzim roku 2021 podle ní generální ředitel Chip Bergh Seyové řekl, že je „na nejlepší cestě stát se příští generální ředitelkou společnosti Levi’s“. Seyová řekla, že Bergh dodal, že jediné, co jí stojí v cestě, je ona sama a že musí „přestat mluvit o věci školy“.
Společnost se sídlem v San Francisku je známá tím, že se vyjadřuje k politickým postojům – což je pro korporace, které se obvykle snaží neznepřátelit si široké vrstvy spotřebitelů, historická rarita. Seyová tuto skutečnost ve svém příspěvku zdůraznila a dala ji do kontrastu s tím, jak se Levi chová k jejím názorům.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























