února, může zvítězit pouze jeden tým: milovaný outsider Cincinnati Bengals nebo Los Angeles Rams.
V den konání každého zápasu Super Bowlu je však zaručen ještě jeden vítěz: oddělení prodeje reklamy u vysílací společnosti. Letos je na řadě NBC a ve čtvrtek oznámila rekordní prodeje.
Touchdown v zóně výdajů
Od Cindy Crawfordové a Britney Spearsové, které propagují Pepsi, po žáby Budweiseru a spoty „Whassup“ – reklamy na Super Bowl jsou často zapamatovatelnější než samotná hra. Šampionát NFL je jedinou událostí, která v době streamování stále přitahuje mamutí sledovanost v přímém přenosu v USA, což z ní dělá nejcennější a nejdražší reklamní příležitost ve světě vysílání.
Zdroj: Pexels.com
Zatímco loňský přenos Super Bowlu na CBS klesl na 14leté minimum sledovanosti 96,4 milionu diváků, NBC očekává, že se letošní zápas odrazí zpět nad hranici 100 milionů diváků. K jejich radosti přivedla vzácnost obřích diváků rekordní počet nových inzerentů, kteří jsou ochotni zaplatit prémii:
NBC původně požadovala za 30sekundové spoty 5,8 až 6,2 milionu dolarů, ale ve čtvrtek uvedla, že některé reklamní jednotky se prodaly za 7 milionů dolarů – předchozí rekord byl 6 milionů dolarů.
Z přibližně 70 reklamních spotů jich bylo více než 30 prodáno novým inzerentům, včetně kryptoměnových společností Crypto.com a FTX, které se tak připojily ke slavným inzerentům piva, limonád, bramborových lupínků a automobilů.
Podle společnosti Kantar, která poskytuje údaje o reklamě, CBS v loňském roce vydělala přibližně 485 milionů dolarů na reklamních příjmech ze 42 minut reklamy s 26 novými inzerenty. To je dobré znamení pro konečné příjmy NBC, protože noví klienti obvykle platí vyšší sazby než dlouhodobí inzerenti.
Devět z deseti nejsledovanějších přenosů v historii americké televize bylo ze zápasů Super Bowlu hraných od roku 2010 (druhým je finále MASH z roku 1983) a Super Bowly tvoří 28 z 30 nejsledovanějších přenosů v historii USA.
února, může zvítězit pouze jeden tým: milovaný outsider Cincinnati Bengals nebo Los Angeles Rams.V den konání každého zápasu Super Bowlu je však zaručen ještě jeden vítěz: oddělení prodeje reklamy u vysílací společnosti. Letos je na řadě NBC a ve čtvrtek oznámila rekordní prodeje.Touchdown v zóně výdajůOd Cindy Crawfordové a Britney Spearsové, které propagují Pepsi, po žáby Budweiseru a spoty „Whassup“ – reklamy na Super Bowl jsou často zapamatovatelnější než samotná hra. Šampionát NFL je jedinou událostí, která v době streamování stále přitahuje mamutí sledovanost v přímém přenosu v USA, což z ní dělá nejcennější a nejdražší reklamní příležitost ve světě vysílání.Zdroj: Pexels.comZatímco loňský přenos Super Bowlu na CBS klesl na 14leté minimum sledovanosti 96,4 milionu diváků, NBC očekává, že se letošní zápas odrazí zpět nad hranici 100 milionů diváků. K jejich radosti přivedla vzácnost obřích diváků rekordní počet nových inzerentů, kteří jsou ochotni zaplatit prémii:NBC původně požadovala za 30sekundové spoty 5,8 až 6,2 milionu dolarů, ale ve čtvrtek uvedla, že některé reklamní jednotky se prodaly za 7 milionů dolarů – předchozí rekord byl 6 milionů dolarů.Z přibližně 70 reklamních spotů jich bylo více než 30 prodáno novým inzerentům, včetně kryptoměnových společností Crypto.com a FTX, které se tak připojily ke slavným inzerentům piva, limonád, bramborových lupínků a automobilů.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: Unsplash.comPodle společnosti Kantar, která poskytuje údaje o reklamě, CBS v loňském roce vydělala přibližně 485 milionů dolarů na reklamních příjmech ze 42 minut reklamy s 26 novými inzerenty. To je dobré znamení pro konečné příjmy NBC, protože noví klienti obvykle platí vyšší sazby než dlouhodobí inzerenti.Devět z deseti nejsledovanějších přenosů v historii americké televize bylo ze zápasů Super Bowlu hraných od roku 2010 a Super Bowly tvoří 28 z 30 nejsledovanějších přenosů v historii USA.
Společnost OpenAI, známá především díky svému modelu ChatGPT, dokončila zásadní restrukturalizaci, která znamená významný posun nejen pro samotnou firmu, ale...