Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

5 otázek, které si položte před zahájením e-mailového marketingu

Přemýšlíte o marketingových e-mailech pro své podnikání?

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
11 března, 2022
5 min. čtení
Zdroj: pixabay.com

Zdroj: pixabay.com

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Zde je pět věcí, které stojí za to zvážit, než poprvé stisknete tlačítko „odeslat“.

Více než 87 % marketérů tvrdí, že používají e-mail k distribuci obsahu a zvýšení prodeje. Kromě toho, že e-mail pomáhá zvyšovat prodeje, je ideálním kanálem pro rozšiřování povědomí o vaší značce. K dosažení těchto výhod však e-mail potřebuje plánování a důslednou péči.

Pokud se právě chystáte zahájit e-mailový marketing, věnujte chvíli těmto pěti aspektům, abyste ze svých newsletterů a kampaní vytěžili maximum.

1. Počítáte s dlouhodobými plány?

Klíčová je zde důslednost. Mnoho společností začne rozesílat marketingové e-maily, aby s tím po chvíli přestalo. Nechcete být jedním z nich. Stejně jako většina věcí v životě a podnikání, i e-mailový marketing potřebuje čas, aby fungoval.

white and orange letter b logo
Zdroj: unsplash.com

Než tedy odešlete první e-mail, zeptejte se sami sebe, zda máte prostředky na pokračování. Zůstat konzistentní je jediný způsob, jak si vybudovat angažovanost a vidět výsledky. Nepotřebujete půlroční plán obsahu – na to přijdete až v průběhu. Musíte si však být jisti, že budete schopni e-maily posílat pravidelně.

Advertisement

2. Můžete se na svůj e-mailový seznam spolehnout?

Chcete využít této příležitosti?

Data rychle degradují. Bez ohledu na velikost vašeho e-mailového seznamu je pro oslovení odběratelů zásadní zajistit, aby byl funkční. „Zpětné odrazy nebo kontaktování lidí, kteří vás mohou nahlásit jako spam, jsou jistou cestou, jak skončit ve složce Spam,“ říká Brian Minick, provozní ředitel společnosti ZeroBounce.

I nově vytvořený e-mailový seznam může mít špatná data, zejména pokud působíte v oblasti B2B. Minick proto dodává: „Než kliknete na tlačítko ‚Odeslat‘, projeďte svůj seznam důvěryhodným programem na kontrolu e-mailů. Ten odstraní staré, neplatné kontakty a zvýší vaši doručitelnost.“

Každých několik měsíců tento proces opakujte a odstraňte také odběratele, kteří se nikdy nezapojují do vašich e-mailů. Tímto způsobem si udržíte dobrou pověst odesílatele a budete i nadále přistávat ve schránce.

person using MacBook Pro
Zdroj: unsplash.com

3. Máte správné ESP?

Vyberte si poskytovatele e-mailových služeb, který je ideální pro vaši firmu. Jste připraveni zavázat se k dlouhodobému plánu e-mailového marketingu a máte solidní seznam odběratelů, kteří se nemohou dočkat, až se vám ozvou.

Matt Harris, zakladatel a generální ředitel platformy pro tvorbu e-mailů Dyspatch, má několik dobrých rad.

„Dobře se podívejte na případové studie a zákazníky, kteří ESP používají, a ujistěte se, že tyto společnosti jsou podobné té vaší nebo společnostem, kterým byste se chtěli podobat,“ radí Harris. „Funkce ESP se mohou lišit a drobné rozdíly ve vlastnostech mohou být pro váš druh podnikání důležité. Některé platformy například upřednostňují marketingové a automatizační nástroje, zatímco jiné se zaměřují na doručitelnost a rozsah.“

Věnování pozornosti sociálnímu důkazu vám pomůže zjistit, který ESP je pro vaši firmu vhodný. Než se k nějaké službě zavážete, využijte také bezplatné zkušební verze, které tyto společnosti nabízejí.

black iphone 5 with black case
Zdroj: unsplash.com

4. Posíláte to, co lidé očekávají?

Relevance je důležitá. Když se lidé přihlásí k odběru vašich e-mailů, očekávají takový obsah, jaký jste jim slíbili.

„Jedním z nejlepších způsobů, jak si udržet odběratele na seznamu, je zajistit, aby lidé dostávali to, pro co se přihlásili,“ říká Emily Ryanová, zakladatelka společnosti Westfield Creative a partnerka Mailchimp Pro. „Pokud jsou lidé vedeni k tomu, aby se k něčemu přihlásili, a pak dostávají různé e-mailové akce, odhlásí se z odběru. Příliš mnoho odhlášení by vás mohlo dostat do složky Spam a poškodit pověst odesílatele. To se může dodatečně těžko změnit,“ dodává Ryan.

5. Dodržujete osvědčené postupy?

Posílejte e-maily v souladu se zákonem. E-mailový marketing přináší obrovské výhody, ale také povinnosti. Dodržování osvědčených postupů je tedy nutností. Dokud se nestanou vaší druhou přirozeností, můžete si vytvořit kontrolní seznam, který vám bude sloužit jako vodítko:

woman in white shirt using smartphone
Zdroj: unsplash.com
  • Nikdy nikoho nepřidávejte do svého seznamu, aniž byste získali jeho souhlas. Každý by se měl přihlásit.
  • Vyhněte se nákupu nebo pronájmu e-mailových databází. To nejsou vaši zákazníci.
  • Vaše jméno „od“ by mělo jasně vyjadřovat identitu odesílatele. Buduje to důvěru a konzistentní zapojení.
  • Nepoužívejte e-mailovou adresu bez možnosti odpovědi. Lidé by měli mít možnost vám odepsat.
  • Všechny vaše e-mailové šablony musí obsahovat viditelný odkaz „Odhlásit“.
  • Vyhněte se klamavým předmětům. Upřímnost vám z dlouhodobého hlediska přinese více kliknutí.

A konečně, dodržujte zákony o zasílání e-mailů v zemích, ve kterých vaši zákazníci žijí. Mějte na paměti obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) a další předpisy.

Zde je pět věcí, které stojí za to zvážit, než poprvé stisknete tlačítko „odeslat“.Více než 87 % marketérů tvrdí, že používají e-mail k distribuci obsahu a zvýšení prodeje. Kromě toho, že e-mail pomáhá zvyšovat prodeje, je ideálním kanálem pro rozšiřování povědomí o vaší značce. K dosažení těchto výhod však e-mail potřebuje plánování a důslednou péči.Pokud se právě chystáte zahájit e-mailový marketing, věnujte chvíli těmto pěti aspektům, abyste ze svých newsletterů a kampaní vytěžili maximum.Klíčová je zde důslednost. Mnoho společností začne rozesílat marketingové e-maily, aby s tím po chvíli přestalo. Nechcete být jedním z nich. Stejně jako většina věcí v životě a podnikání, i e-mailový marketing potřebuje čas, aby fungoval.Zdroj: unsplash.comNež tedy odešlete první e-mail, zeptejte se sami sebe, zda máte prostředky na pokračování. Zůstat konzistentní je jediný způsob, jak si vybudovat angažovanost a vidět výsledky. Nepotřebujete půlroční plán obsahu – na to přijdete až v průběhu. Musíte si však být jisti, že budete schopni e-maily posílat pravidelně.Chcete využít této příležitosti?Data rychle degradují. Bez ohledu na velikost vašeho e-mailového seznamu je pro oslovení odběratelů zásadní zajistit, aby byl funkční. „Zpětné odrazy nebo kontaktování lidí, kteří vás mohou nahlásit jako spam, jsou jistou cestou, jak skončit ve složce Spam,“ říká Brian Minick, provozní ředitel společnosti ZeroBounce.I nově vytvořený e-mailový seznam může mít špatná data, zejména pokud působíte v oblasti B2B. Minick proto dodává: „Než kliknete na tlačítko ‚Odeslat‘, projeďte svůj seznam důvěryhodným programem na kontrolu e-mailů. Ten odstraní staré, neplatné kontakty a zvýší vaši doručitelnost.“Každých několik měsíců tento proces opakujte a odstraňte také odběratele, kteří se nikdy nezapojují do vašich e-mailů. Tímto způsobem si udržíte dobrou pověst odesílatele a budete i nadále přistávat ve schránce.Zdroj: unsplash.comVyberte si poskytovatele e-mailových služeb, který je ideální pro vaši firmu. Jste připraveni zavázat se k dlouhodobému plánu e-mailového marketingu a máte solidní seznam odběratelů, kteří se nemohou dočkat, až se vám ozvou.Matt Harris, zakladatel a generální ředitel platformy pro tvorbu e-mailů Dyspatch, má několik dobrých rad.„Dobře se podívejte na případové studie a zákazníky, kteří ESP používají, a ujistěte se, že tyto společnosti jsou podobné té vaší nebo společnostem, kterým byste se chtěli podobat,“ radí Harris. „Funkce ESP se mohou lišit a drobné rozdíly ve vlastnostech mohou být pro váš druh podnikání důležité. Některé platformy například upřednostňují marketingové a automatizační nástroje, zatímco jiné se zaměřují na doručitelnost a rozsah.“Věnování pozornosti sociálnímu důkazu vám pomůže zjistit, který ESP je pro vaši firmu vhodný. Než se k nějaké službě zavážete, využijte také bezplatné zkušební verze, které tyto společnosti nabízejí.Zdroj: unsplash.comRelevance je důležitá. Když se lidé přihlásí k odběru vašich e-mailů, očekávají takový obsah, jaký jste jim slíbili.„Jedním z nejlepších způsobů, jak si udržet odběratele na seznamu, je zajistit, aby lidé dostávali to, pro co se přihlásili,“ říká Emily Ryanová, zakladatelka společnosti Westfield Creative a partnerka Mailchimp Pro. „Pokud jsou lidé vedeni k tomu, aby se k něčemu přihlásili, a pak dostávají různé e-mailové akce, odhlásí se z odběru. Příliš mnoho odhlášení by vás mohlo dostat do složky Spam a poškodit pověst odesílatele. To se může dodatečně těžko změnit,“ dodává Ryan.Posílejte e-maily v souladu se zákonem. E-mailový marketing přináší obrovské výhody, ale také povinnosti. Dodržování osvědčených postupů je tedy nutností. Dokud se nestanou vaší druhou přirozeností, můžete si vytvořit kontrolní seznam, který vám bude sloužit jako vodítko:Zdroj: unsplash.comNikdy nikoho nepřidávejte do svého seznamu, aniž byste získali jeho souhlas. Každý by se měl přihlásit.Vyhněte se nákupu nebo pronájmu e-mailových databází. To nejsou vaši zákazníci.Vaše jméno „od“ by mělo jasně vyjadřovat identitu odesílatele. Buduje to důvěru a konzistentní zapojení.Nepoužívejte e-mailovou adresu bez možnosti odpovědi. Lidé by měli mít možnost vám odepsat.Všechny vaše e-mailové šablony musí obsahovat viditelný odkaz „Odhlásit“.Vyhněte se klamavým předmětům. Upřímnost vám z dlouhodobého hlediska přinese více kliknutí.A konečně, dodržujte zákony o zasílání e-mailů v zemích, ve kterých vaši zákazníci žijí. Mějte na paměti obecné nařízení o ochraně osobních údajů a další předpisy.
Tagy: emailmarketingstrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Malé podniky čelí problémům po ukončení osvobození od celních poplatků v USA
      2. Respekt si lídři získávají tehdy, když mají odvahu rozhodovat i v nejistotě
      3. AI přetváří svět práce a posouvá hranice tradiční kanceláře
      4. Goldman Sachs předkládá seznam investičních doporučení pro září
      5. Trumpova cla rostou, ale výjimky tlumí jejich dopad na ekonomiku
      6. JPMorgan rozšiřuje seznam oblíbených akcií, sází na růst PTC Therapeutics
      7. Kolumbijské akcie na vzestupu: COLCAP dosahuje nového maxima
      8. Trump využívá proces výběru předsedy Fedu k prosazení nižších sazeb
      9. Jak získat zpět čas: strategie pro zvládnutí e-mailů a vyšší produktivitu
      Advertisement

      Breaking.

      09:48

      Čínský ekonomický motor skřípe: dluhy a deflace na vzestupu

      09:42

      Německo před významnou fiskální expanzí: Deficit prudce naroste

      09:22

      Nizozemské převzetí Nexperie otřásá globálním trhem s čipy!

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      BProč analytik tvrdí, že je AI bublina 17× větší než dotcom krach

      26 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.