Firma v úterý zvýšila cílovou cenu pro Block, dříve Square, na 190 USD ze 180 USD s tím, že by mohla těžit ze zvýšené angažovanosti nové demografické skupiny uživatelů aplikace Cash App – zejména z vyššího využívání a měsíčních objemů transakcí.
„Silné počáteční přijetí by mohlo být ‚květnovým překvapením‘ společnosti Block a pomoci jí vykreslit velmi růžový obraz Cash App na nadcházejícím květnovém analytickém dni,“ uvedl v úterý Dan Dolev ze společnosti Mizuho.
Mizuho odhaduje, že náctiletí uživatelé by mohli v roce 2022 zvýšit hrubý zisk Cash App nejméně o 2 %.

Firma provedla průzkum mezi více než 200 rodiči, v němž každý třetí dal svým dětem přístup k aplikaci, která nabízí rodiči schválené osobní platby, debetní kartu, přímý vklad a služby odměn.
Zjistila, že přibližně 21 % dětí s aplikací denně pracuje, zatímco u všech ostatních aplikací je to v průměru 11 %. Téměř dvě třetiny rodičů, jejichž děti používají aplikaci Cash App, uvedly měsíční objem transakcí ve výši 50 až 300 USD, zatímco u ostatních aplikací je to přibližně 52 %, uvádí společnost Mizuho.
„Odhadujeme, že aplikace Cash App může oslovit až 2 až 4 miliony z ~20 milionů jedinců ve věku 13-18 let v USA,“ uvedl Dolev.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























