Analytik Brian Nowak snížil hodnocení Pinterestu z overweight na equal-weight a v pondělní zprávě klientům uvedl, že se platformě sociálních médií nepodařilo zvýšit počet uživatelů a nabídku reklamy, což způsobilo příliš velkou nejistotu kolem akcií.
„Mýlili jsme se, pokud jde o schopnost společnosti PINS pokračovat v rychlé inovaci a zlepšování nabídky uživatelů (s cílem podpořit jejich udržení, růst a zapojení) a nabídky reklam,“ uvedl Nowak. „To vedlo k pomalejšímu než očekávanému růstu reklamy.“
Morgan Stanley snížila cílovou cenu pro Pinterest z 53 USD na 30 USD za akcii. Nová cílová cena znamená 13,4% nárůst oproti hodnotě, na které akcie v pondělí uzavřely.
Zdroj: Getty Images
Pinterest v uplynulém roce vykázal řadu nevýrazných čísel. Počet amerických měsíčních uživatelů se za tu dobu snížil o 12 milionů, tedy zhruba o 12 %. Kritický je fakt, že čas strávený na uživatele v USA se propadl na úroveň roku 2017 a v posledních čtyřech čtvrtletích meziročně klesl o 1 % až 19 %. Výhled příjmů z reklamy společnosti Pinterest byl také tři po sobě jdoucí čtvrtletí pod očekáváním společnosti Morgan Stanley.
„To je pro nás znepokojující vzhledem k důležitosti angažovanosti pro monetizaci,“ napsal Nowak.
Akcie Pinterestu se v úterý před zahájením obchodování propadly o 2,5 %.
Analytik Brian Nowak snížil hodnocení Pinterestu z overweight na equal-weight a v pondělní zprávě klientům uvedl, že se platformě sociálních médií nepodařilo zvýšit počet uživatelů a nabídku reklamy, což způsobilo příliš velkou nejistotu kolem akcií.„Mýlili jsme se, pokud jde o schopnost společnosti PINS pokračovat v rychlé inovaci a zlepšování nabídky uživatelů a nabídky reklam,“ uvedl Nowak. „To vedlo k pomalejšímu než očekávanému růstu reklamy.“Morgan Stanley snížila cílovou cenu pro Pinterest z 53 USD na 30 USD za akcii. Nová cílová cena znamená 13,4% nárůst oproti hodnotě, na které akcie v pondělí uzavřely.Zdroj: Getty ImagesPinterest v uplynulém roce vykázal řadu nevýrazných čísel. Počet amerických měsíčních uživatelů se za tu dobu snížil o 12 milionů, tedy zhruba o 12 %. Kritický je fakt, že čas strávený na uživatele v USA se propadl na úroveň roku 2017 a v posledních čtyřech čtvrtletích meziročně klesl o 1 % až 19 %. Výhled příjmů z reklamy společnosti Pinterest byl také tři po sobě jdoucí čtvrtletí pod očekáváním společnosti Morgan Stanley.„To je pro nás znepokojující vzhledem k důležitosti angažovanosti pro monetizaci,“ napsal Nowak.Akcie Pinterestu se v úterý před zahájením obchodování propadly o 2,5 %.Chcete využít této příležitosti?