Společnost Cowen vidí akcie, které podle něj mohou překonat rostoucí inflaci
Analytici společnosti Cowen identifikovali několik technologických, internetových a e-commerce akcií, u nichž hodnotí pravděpodobnost překonání výnosů, přičemž některé z nich by měly v příštích 12 měsících vynést "alespoň" 15 %.
Analytici společnosti Cowen se ve své výzkumné zprávě zveřejněné 23. března zaměřili na trendy, které začaly během pandemie koronaviru a které budou pravděpodobně trvalé – například přechod na elektronické obchodování během výluk.
„Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování (které v některých případech posunuly vpřed to, co považujeme za nevyhnutelný vývoj), a zároveň uvažujeme o cenové síle, kterou mohou společnosti / kategorie prokázat, aby izolovaly / rozšířily ziskové marže,“ uvedli analytici.
Zdroj: Unsplash
Finanční stimulační šeky rozdané během pandemie v roce 2021 znamenají, že si lidé mohou dovolit vypořádat se s růstem cen v důsledku inflace, naznačil průzkum banky mezi 2 500 spotřebiteli.
Společnost Amazon, hodnocená jako outperform, má „dobrou pozici, aby těžila z trvalého posunu spotřebitelských preferencí směrem k online potravinám, a to vzhledem k jejímu vedoucímu postavení v oblasti dodávek potravin se dvěma možnostmi dostupnými prostřednictvím Amazon.com a Whole Foods,“ uvedl analytik společnosti Cowen John Blackledge.
Cowen hodnotí jako outperform ty akcie, u nichž očekává, že v příštích 12 měsících dosáhnou výnosu alespoň 15 %.
„Společnost AMZN také prokázala rostoucí zaměření na svou fyzickou působnost v oblasti potravin, když rozšířila svou přítomnost v obchodech Amazon Fresh na 25 obchodů v 7 státech a zavedla bezkontaktní odbavení Just Walk Out,“ dodal.
Online trh s luxusní módou Farfetch, který Cowen rovněž ohodnotil jako outperform, získal podle banky Covid každé čtvrtletí přibližně 500 000 nových zákazníků. „Vzhledem k tomu, že online je i nadále dominantním trendem mezi spotřebiteli luxusního zboží, věříme, že FTCH má dobrou pozici k tomu, aby využila tohoto strukturálního zadního větru a získala podíl od obchodních domů a dalších starších prodejců,“ uvedl analytik Max Rakhlenko.
Cowen rovněž identifikoval maloobchodní akcie, které pravděpodobně budou těžit z trvalého přechodu na online prodej, a vyzdvihl Walmart. „WMT s ratingem Outperform má dobrou pozici k tomu, aby si udržel dominantní pozici na trhu s online potravinami vzhledem ke své masivní základně prodejen, investicím do robotizace a automatizace pro zvýšení propustnosti a kapitálové flexibilitě pro investice do rozvoje prodejního kanálu,“ uvedli analytici.
Z průzkumu společnosti Cowen vyplývá, že „výrazně nadpoloviční většina“ měsíčních zákazníků Walmartu nakupuje zboží online, zatímco více než 30 % využívá vyzvedávání zboží na pobočkách.
Banka také ohodnotila Target jako outperform, protože se jí líbí jeho „zlepšené základní ukazatele“, stejně jako značky privátních značek a „silná realizace vyzvedávání zboží na pobočkách“. „Je působivé, že na konci roku 21 se penetrace digitálních technologií v oblasti potravin a nápojů zvýšila na 13,2 % z 2,3 % v roce 2019 očekáváme pokračující růst, protože TGT pokračuje ve zlepšování značek (privátní značky a národní), zkušeností, možností plateb a poskytuje přesvědčivou nabídku hodnoty,“ dodali analytici.
Cowen rovněž uvedl, že Alphabet a online prodejce ojetých automobilů Carvana budou těžit ze „zvýšených nákupů v oblasti elektronického obchodu“, zatímco Uber bude těžit z větší poptávky po rozvozu jídel do restaurací prostřednictvím své služby Uber Eats.
„Spotřebitelé vykazují schopnost absorbovat vysoké ceny ve vybraných odvětvích, což je povzbudivé, protože se potýkají s rekordní úrovní inflace,“ napsali analytici. „Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování a/nebo silné cenové síly, která kompenzuje inflaci a rozšiřuje marže,“ dodali.
Analytici společnosti Cowen se ve své výzkumné zprávě zveřejněné 23. března zaměřili na trendy, které začaly během pandemie koronaviru a které budou pravděpodobně trvalé – například přechod na elektronické obchodování během výluk.„Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování , a zároveň uvažujeme o cenové síle, kterou mohou společnosti / kategorie prokázat, aby izolovaly / rozšířily ziskové marže,“ uvedli analytici.Zdroj: UnsplashFinanční stimulační šeky rozdané během pandemie v roce 2021 znamenají, že si lidé mohou dovolit vypořádat se s růstem cen v důsledku inflace, naznačil průzkum banky mezi 2 500 spotřebiteli.Společnost Amazon, hodnocená jako outperform, má „dobrou pozici, aby těžila z trvalého posunu spotřebitelských preferencí směrem k online potravinám, a to vzhledem k jejímu vedoucímu postavení v oblasti dodávek potravin se dvěma možnostmi dostupnými prostřednictvím Amazon.com a Whole Foods,“ uvedl analytik společnosti Cowen John Blackledge.Cowen hodnotí jako outperform ty akcie, u nichž očekává, že v příštích 12 měsících dosáhnou výnosu alespoň 15 %.Chcete využít této příležitosti?„Společnost AMZN také prokázala rostoucí zaměření na svou fyzickou působnost v oblasti potravin, když rozšířila svou přítomnost v obchodech Amazon Fresh na 25 obchodů v 7 státech a zavedla bezkontaktní odbavení Just Walk Out,“ dodal.Online trh s luxusní módou Farfetch, který Cowen rovněž ohodnotil jako outperform, získal podle banky Covid každé čtvrtletí přibližně 500 000 nových zákazníků. „Vzhledem k tomu, že online je i nadále dominantním trendem mezi spotřebiteli luxusního zboží, věříme, že FTCH má dobrou pozici k tomu, aby využila tohoto strukturálního zadního větru a získala podíl od obchodních domů a dalších starších prodejců,“ uvedl analytik Max Rakhlenko.Cowen rovněž identifikoval maloobchodní akcie, které pravděpodobně budou těžit z trvalého přechodu na online prodej, a vyzdvihl Walmart. „WMT s ratingem Outperform má dobrou pozici k tomu, aby si udržel dominantní pozici na trhu s online potravinami vzhledem ke své masivní základně prodejen, investicím do robotizace a automatizace pro zvýšení propustnosti a kapitálové flexibilitě pro investice do rozvoje prodejního kanálu,“ uvedli analytici.Z průzkumu společnosti Cowen vyplývá, že „výrazně nadpoloviční většina“ měsíčních zákazníků Walmartu nakupuje zboží online, zatímco více než 30 % využívá vyzvedávání zboží na pobočkách.Banka také ohodnotila Target jako outperform, protože se jí líbí jeho „zlepšené základní ukazatele“, stejně jako značky privátních značek a „silná realizace vyzvedávání zboží na pobočkách“. „Je působivé, že na konci roku 21 se penetrace digitálních technologií v oblasti potravin a nápojů zvýšila na 13,2 % z 2,3 % v roce 2019 očekáváme pokračující růst, protože TGT pokračuje ve zlepšování značek , zkušeností, možností plateb a poskytuje přesvědčivou nabídku hodnoty,“ dodali analytici.Cowen rovněž uvedl, že Alphabet a online prodejce ojetých automobilů Carvana budou těžit ze „zvýšených nákupů v oblasti elektronického obchodu“, zatímco Uber bude těžit z větší poptávky po rozvozu jídel do restaurací prostřednictvím své služby Uber Eats.„Spotřebitelé vykazují schopnost absorbovat vysoké ceny ve vybraných odvětvích, což je povzbudivé, protože se potýkají s rekordní úrovní inflace,“ napsali analytici. „Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování a/nebo silné cenové síly, která kompenzuje inflaci a rozšiřuje marže,“ dodali.