Společnost Cowen vidí akcie, které podle něj mohou překonat rostoucí inflaci
Analytici společnosti Cowen identifikovali několik technologických, internetových a e-commerce akcií, u nichž hodnotí pravděpodobnost překonání výnosů, přičemž některé z nich by měly v příštích 12 měsících vynést "alespoň" 15 %.
Analytici společnosti Cowen se ve své výzkumné zprávě zveřejněné 23. března zaměřili na trendy, které začaly během pandemie koronaviru a které budou pravděpodobně trvalé – například přechod na elektronické obchodování během výluk.
„Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování (které v některých případech posunuly vpřed to, co považujeme za nevyhnutelný vývoj), a zároveň uvažujeme o cenové síle, kterou mohou společnosti / kategorie prokázat, aby izolovaly / rozšířily ziskové marže,“ uvedli analytici.
Zdroj: Unsplash
Finanční stimulační šeky rozdané během pandemie v roce 2021 znamenají, že si lidé mohou dovolit vypořádat se s růstem cen v důsledku inflace, naznačil průzkum banky mezi 2 500 spotřebiteli.
Společnost Amazon, hodnocená jako outperform, má „dobrou pozici, aby těžila z trvalého posunu spotřebitelských preferencí směrem k online potravinám, a to vzhledem k jejímu vedoucímu postavení v oblasti dodávek potravin se dvěma možnostmi dostupnými prostřednictvím Amazon.com a Whole Foods,“ uvedl analytik společnosti Cowen John Blackledge.
Cowen hodnotí jako outperform ty akcie, u nichž očekává, že v příštích 12 měsících dosáhnou výnosu alespoň 15 %.
„Společnost AMZN také prokázala rostoucí zaměření na svou fyzickou působnost v oblasti potravin, když rozšířila svou přítomnost v obchodech Amazon Fresh na 25 obchodů v 7 státech a zavedla bezkontaktní odbavení Just Walk Out,“ dodal.
Online trh s luxusní módou Farfetch, který Cowen rovněž ohodnotil jako outperform, získal podle banky Covid každé čtvrtletí přibližně 500 000 nových zákazníků. „Vzhledem k tomu, že online je i nadále dominantním trendem mezi spotřebiteli luxusního zboží, věříme, že FTCH má dobrou pozici k tomu, aby využila tohoto strukturálního zadního větru a získala podíl od obchodních domů a dalších starších prodejců,“ uvedl analytik Max Rakhlenko.
Cowen rovněž identifikoval maloobchodní akcie, které pravděpodobně budou těžit z trvalého přechodu na online prodej, a vyzdvihl Walmart. „WMT s ratingem Outperform má dobrou pozici k tomu, aby si udržel dominantní pozici na trhu s online potravinami vzhledem ke své masivní základně prodejen, investicím do robotizace a automatizace pro zvýšení propustnosti a kapitálové flexibilitě pro investice do rozvoje prodejního kanálu,“ uvedli analytici.
Z průzkumu společnosti Cowen vyplývá, že „výrazně nadpoloviční většina“ měsíčních zákazníků Walmartu nakupuje zboží online, zatímco více než 30 % využívá vyzvedávání zboží na pobočkách.
Banka také ohodnotila Target jako outperform, protože se jí líbí jeho „zlepšené základní ukazatele“, stejně jako značky privátních značek a „silná realizace vyzvedávání zboží na pobočkách“. „Je působivé, že na konci roku 21 se penetrace digitálních technologií v oblasti potravin a nápojů zvýšila na 13,2 % z 2,3 % v roce 2019 očekáváme pokračující růst, protože TGT pokračuje ve zlepšování značek (privátní značky a národní), zkušeností, možností plateb a poskytuje přesvědčivou nabídku hodnoty,“ dodali analytici.
Cowen rovněž uvedl, že Alphabet a online prodejce ojetých automobilů Carvana budou těžit ze „zvýšených nákupů v oblasti elektronického obchodu“, zatímco Uber bude těžit z větší poptávky po rozvozu jídel do restaurací prostřednictvím své služby Uber Eats.
„Spotřebitelé vykazují schopnost absorbovat vysoké ceny ve vybraných odvětvích, což je povzbudivé, protože se potýkají s rekordní úrovní inflace,“ napsali analytici. „Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování a/nebo silné cenové síly, která kompenzuje inflaci a rozšiřuje marže,“ dodali.
Analytici společnosti Cowen se ve své výzkumné zprávě zveřejněné 23. března zaměřili na trendy, které začaly během pandemie koronaviru a které budou pravděpodobně trvalé – například přechod na elektronické obchodování během výluk.„Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování , a zároveň uvažujeme o cenové síle, kterou mohou společnosti / kategorie prokázat, aby izolovaly / rozšířily ziskové marže,“ uvedli analytici.Zdroj: UnsplashFinanční stimulační šeky rozdané během pandemie v roce 2021 znamenají, že si lidé mohou dovolit vypořádat se s růstem cen v důsledku inflace, naznačil průzkum banky mezi 2 500 spotřebiteli.Společnost Amazon, hodnocená jako outperform, má „dobrou pozici, aby těžila z trvalého posunu spotřebitelských preferencí směrem k online potravinám, a to vzhledem k jejímu vedoucímu postavení v oblasti dodávek potravin se dvěma možnostmi dostupnými prostřednictvím Amazon.com a Whole Foods,“ uvedl analytik společnosti Cowen John Blackledge.Cowen hodnotí jako outperform ty akcie, u nichž očekává, že v příštích 12 měsících dosáhnou výnosu alespoň 15 %.Chcete využít této příležitosti?„Společnost AMZN také prokázala rostoucí zaměření na svou fyzickou působnost v oblasti potravin, když rozšířila svou přítomnost v obchodech Amazon Fresh na 25 obchodů v 7 státech a zavedla bezkontaktní odbavení Just Walk Out,“ dodal.Online trh s luxusní módou Farfetch, který Cowen rovněž ohodnotil jako outperform, získal podle banky Covid každé čtvrtletí přibližně 500 000 nových zákazníků. „Vzhledem k tomu, že online je i nadále dominantním trendem mezi spotřebiteli luxusního zboží, věříme, že FTCH má dobrou pozici k tomu, aby využila tohoto strukturálního zadního větru a získala podíl od obchodních domů a dalších starších prodejců,“ uvedl analytik Max Rakhlenko.Cowen rovněž identifikoval maloobchodní akcie, které pravděpodobně budou těžit z trvalého přechodu na online prodej, a vyzdvihl Walmart. „WMT s ratingem Outperform má dobrou pozici k tomu, aby si udržel dominantní pozici na trhu s online potravinami vzhledem ke své masivní základně prodejen, investicím do robotizace a automatizace pro zvýšení propustnosti a kapitálové flexibilitě pro investice do rozvoje prodejního kanálu,“ uvedli analytici.Z průzkumu společnosti Cowen vyplývá, že „výrazně nadpoloviční většina“ měsíčních zákazníků Walmartu nakupuje zboží online, zatímco více než 30 % využívá vyzvedávání zboží na pobočkách.Banka také ohodnotila Target jako outperform, protože se jí líbí jeho „zlepšené základní ukazatele“, stejně jako značky privátních značek a „silná realizace vyzvedávání zboží na pobočkách“. „Je působivé, že na konci roku 21 se penetrace digitálních technologií v oblasti potravin a nápojů zvýšila na 13,2 % z 2,3 % v roce 2019 očekáváme pokračující růst, protože TGT pokračuje ve zlepšování značek , zkušeností, možností plateb a poskytuje přesvědčivou nabídku hodnoty,“ dodali analytici.Cowen rovněž uvedl, že Alphabet a online prodejce ojetých automobilů Carvana budou těžit ze „zvýšených nákupů v oblasti elektronického obchodu“, zatímco Uber bude těžit z větší poptávky po rozvozu jídel do restaurací prostřednictvím své služby Uber Eats.„Spotřebitelé vykazují schopnost absorbovat vysoké ceny ve vybraných odvětvích, což je povzbudivé, protože se potýkají s rekordní úrovní inflace,“ napsali analytici. „Upřednostňujeme akcie, které těží ze strukturálních zadních větrů spotřebitelského chování a/nebo silné cenové síly, která kompenzuje inflaci a rozšiřuje marže,“ dodali.
Investiční banka RBC Capital Markets vydala pozitivní zprávu o americkém řetězci Sprouts Farmers Market, který se specializuje na prodej biopotravin...
Zářijové týdny roku 2025 přinesly na světových kapitálových trzích nebývalou vlnu optimismu. Investoři se dočkali hned tří mimořádně sledovaných primárních...