Na středečním analytickém dni společnosti oznámila tato začínající společnost, že podle plánu začala 21. března ve výrobním závodě v Coolidge v Arizoně výroba bateriového elektrického nákladního vozu Tre.
Společnost rovněž uvedla, že v letošním roce očekává dodávku 300 až 500 návěsů Tre a že do poloviny roku 2023 bude v německém závodě zahájena výroba pro evropský trh.
Bill Peterson z J.P. Morgan se akce zúčastnil, projel se v nákladním voze Tre FCEV a vyzkoušel si vůz Tre BEV. Analytik odjížděl s „příznivým názorem na výkonnost vozidla a zdánlivě se zlepšující výrobní připravenost“.
Peterson se domnívá, že o nabídku společnosti Nikola je velký zájem ze strany zákazníků. Do sériové výroby byly zapracovány „pozitivní poznatky“ z testů u hlavního zákazníka TTSI. A aby přilákala zákazníky v USA a využila stávající přítomnost JV partnera Iveco v Evropě, očekává Nikola příchod dalších prodejců a servisních partnerů. Kromě toho, aby poskytla vozovým parkům flexibilitu při nabíjení na trase a v depu, se společnost Nikola chystá využít také možnosti mobilního nabíjení. „Celkově,“ řekl Peterson, „díky delšímu dojezdu než u jiných vozidel BEV cítíme, že poptávka zákazníků je zatím vysoká.“
Zdroj: Nikolamotors.com
Dalším pozitivním poznatkem je, že se vodíkový ekosystém „vyvíjí“. To by mohlo společnosti poskytnout příležitost na rozvíjejícím se trhu a mohlo by to být „klíčovým diferenciátorem“.
Nicméně „spotřeba hotovosti zůstává vysoká“ a k financování programů pro rok 2023, tedy ještě letos, bude Nikola potřebovat získat „značný kapitál“. Podle vedení společnosti zhruba ~650 milionů dolarů.
Peterson poznamenává, že společnost „obezřetně řídí výdaje“, ale teprve se ukáže, zda Nikola dokáže splnit další cíle, což bude klíčové pro náladu investorů.
„Obecněji řečeno,“ shrnul analytik, „napříč různými aktivitami společnosti: vývoj produktů, uvádění na trh, výroba, vodíková strategie – klíčová je realizace, zejména před navyšováním kapitálu, které by mohlo způsobit ředění.“
Zdroj: Nikola
Petersonův rating prozatím zůstává na úrovni Neutral (tj. Držet), zatímco cílová cena 10 USD naznačuje, že akcie zůstanou v dohledné budoucnosti v rozmezí.
Celkově lze říci, že ulice v současné době zaujímá k NKLA opatrný postoj. Konsenzuální hodnocení Hold se rozpadá na 6 hodnocení Hold a jedno Buy. Průměrná cílová hodnota na ulici je jen o něco vyšší než u společnosti Peterson; na úrovni 10,43 USD ponechává prostor pro mírný růst o 5 % v nadcházejícím roce.
Na středečním analytickém dni společnosti oznámila tato začínající společnost, že podle plánu začala 21. března ve výrobním závodě v Coolidge v Arizoně výroba bateriového elektrického nákladního vozu Tre.Společnost rovněž uvedla, že v letošním roce očekává dodávku 300 až 500 návěsů Tre a že do poloviny roku 2023 bude v německém závodě zahájena výroba pro evropský trh.Bill Peterson z J.P. Morgan se akce zúčastnil, projel se v nákladním voze Tre FCEV a vyzkoušel si vůz Tre BEV. Analytik odjížděl s „příznivým názorem na výkonnost vozidla a zdánlivě se zlepšující výrobní připravenost“.Peterson se domnívá, že o nabídku společnosti Nikola je velký zájem ze strany zákazníků. Do sériové výroby byly zapracovány „pozitivní poznatky“ z testů u hlavního zákazníka TTSI. A aby přilákala zákazníky v USA a využila stávající přítomnost JV partnera Iveco v Evropě, očekává Nikola příchod dalších prodejců a servisních partnerů. Kromě toho, aby poskytla vozovým parkům flexibilitu při nabíjení na trase a v depu, se společnost Nikola chystá využít také možnosti mobilního nabíjení. „Celkově,“ řekl Peterson, „díky delšímu dojezdu než u jiných vozidel BEV cítíme, že poptávka zákazníků je zatím vysoká.“Zdroj: Nikolamotors.comDalším pozitivním poznatkem je, že se vodíkový ekosystém „vyvíjí“. To by mohlo společnosti poskytnout příležitost na rozvíjejícím se trhu a mohlo by to být „klíčovým diferenciátorem“.Nicméně „spotřeba hotovosti zůstává vysoká“ a k financování programů pro rok 2023, tedy ještě letos, bude Nikola potřebovat získat „značný kapitál“. Podle vedení společnosti zhruba ~650 milionů dolarů.Peterson poznamenává, že společnost „obezřetně řídí výdaje“, ale teprve se ukáže, zda Nikola dokáže splnit další cíle, což bude klíčové pro náladu investorů.Chcete využít této příležitosti?„Obecněji řečeno,“ shrnul analytik, „napříč různými aktivitami společnosti: vývoj produktů, uvádění na trh, výroba, vodíková strategie – klíčová je realizace, zejména před navyšováním kapitálu, které by mohlo způsobit ředění.“Zdroj: NikolaPetersonův rating prozatím zůstává na úrovni Neutral , zatímco cílová cena 10 USD naznačuje, že akcie zůstanou v dohledné budoucnosti v rozmezí.Celkově lze říci, že ulice v současné době zaujímá k NKLA opatrný postoj. Konsenzuální hodnocení Hold se rozpadá na 6 hodnocení Hold a jedno Buy. Průměrná cílová hodnota na ulici je jen o něco vyšší než u společnosti Peterson; na úrovni 10,43 USD ponechává prostor pro mírný růst o 5 % v nadcházejícím roce.