čtvrtletí předpokládá zisk, protože v době po pandemii se zmírňují omezení v cestování.
Za 1. čtvrtletí vykázala letecká společnost upravenou ztrátu na akcii ve výši 2,32 USD oproti ztrátě na akcii ve výši 4,32 USD v předchozím roce a očekávané ztrátě na akcii ve výši 2,42 USD. Provozní výnosy dosáhly v tomto období 8,90 miliardy USD, což je více než 4,01 miliardy USD v předchozím čtvrtletí a těsně nad odhady analytiků, kteří odhadovali 8,82 miliardy USD.
Společnost vykázala tržby z osobní dopravy ve výši 7,82 miliardy USD, což je více než 3,18 miliardy USD v předchozím období a více než očekávaných 7,79 miliardy USD. Počet dostupných sedadlových mil dosáhl 59,53 miliardy, což je meziroční nárůst o 58 % a je to více než konsensuální odhady, které hovořily o 59,46 miliardy.
Výnosy z počtu pasažérských mil činily ve čtvrtletí 44,29 miliardy, což je meziročně o 97 % více a mírně méně než odhadovaných 46,87 miliardy. American Airlines vykázaly load factor 74,4 %, což je více než 59,5 % ve stejném období loňského roku a méně než konsenzuální odhad 79,6 %.
Zdroj: Unsplash
Letecká společnost očekává, že tržby za 2. čtvrtletí budou o 6-8 % vyšší než ve 2. čtvrtletí 2019. Zaznamenala stabilní nárůst poptávky po vnitrostátních cestách, přičemž prudce se zotavila i poptávka po mezinárodních cestách.
American Airlines nyní očekává, že kapacita ve 2. čtvrtletí se bude pohybovat v rozmezí 92-94 % oproti 2. čtvrtletí 2019.
„Poptávkové prostředí je velmi silné, a proto očekáváme, že na základě našich současných předpokladů o cenách paliva budeme ve druhém čtvrtletí ziskoví.“
Analytička společnosti Goldman Sachs (NYSE:GS) Catherine O’Brienová poznamenala, že výhled na 2. čtvrtletí je „výrazně lepší než naše prognóza do tisku (GSe +2 %) a očekávání investorů podle našich nedávných rozhovorů (která byla nedávno zvýšena po silných výhledech tržeb za červnové čtvrtletí od konkurence v minulém týdnu)“.
Analytička společnosti Cowen Helane Beckerová dodala, že výsledky a silný výhled jsou podpořeny „pokračující silnou poptávkou, která zvyšuje ceny, a nižšími kapacitními plány kvůli nedostatku posádek a vyšším cenám pohonných hmot“.
Beckerová se zaměřila na „minimální úroveň likvidity a důvěru v provoz pro letní období“.
čtvrtletí předpokládá zisk, protože v době po pandemii se zmírňují omezení v cestování.Za 1. čtvrtletí vykázala letecká společnost upravenou ztrátu na akcii ve výši 2,32 USD oproti ztrátě na akcii ve výši 4,32 USD v předchozím roce a očekávané ztrátě na akcii ve výši 2,42 USD. Provozní výnosy dosáhly v tomto období 8,90 miliardy USD, což je více než 4,01 miliardy USD v předchozím čtvrtletí a těsně nad odhady analytiků, kteří odhadovali 8,82 miliardy USD.Společnost vykázala tržby z osobní dopravy ve výši 7,82 miliardy USD, což je více než 3,18 miliardy USD v předchozím období a více než očekávaných 7,79 miliardy USD. Počet dostupných sedadlových mil dosáhl 59,53 miliardy, což je meziroční nárůst o 58 % a je to více než konsensuální odhady, které hovořily o 59,46 miliardy.Výnosy z počtu pasažérských mil činily ve čtvrtletí 44,29 miliardy, což je meziročně o 97 % více a mírně méně než odhadovaných 46,87 miliardy. American Airlines vykázaly load factor 74,4 %, což je více než 59,5 % ve stejném období loňského roku a méně než konsenzuální odhad 79,6 %.Zdroj: UnsplashLetecká společnost očekává, že tržby za 2. čtvrtletí budou o 6-8 % vyšší než ve 2. čtvrtletí 2019. Zaznamenala stabilní nárůst poptávky po vnitrostátních cestách, přičemž prudce se zotavila i poptávka po mezinárodních cestách.American Airlines nyní očekává, že kapacita ve 2. čtvrtletí se bude pohybovat v rozmezí 92-94 % oproti 2. čtvrtletí 2019.„Poptávkové prostředí je velmi silné, a proto očekáváme, že na základě našich současných předpokladů o cenách paliva budeme ve druhém čtvrtletí ziskoví.“Chcete využít této příležitosti?Analytička společnosti Goldman Sachs Catherine O’Brienová poznamenala, že výhled na 2. čtvrtletí je „výrazně lepší než naše prognóza do tisku a očekávání investorů podle našich nedávných rozhovorů “.Analytička společnosti Cowen Helane Beckerová dodala, že výsledky a silný výhled jsou podpořeny „pokračující silnou poptávkou, která zvyšuje ceny, a nižšími kapacitními plány kvůli nedostatku posádek a vyšším cenám pohonných hmot“.Beckerová se zaměřila na „minimální úroveň likvidity a důvěru v provoz pro letní období“.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...