Společnost 6. dubna oznámila své oficiální zásady týkající se dezinformací o klimatu. Pinterest tvrdí, že je jedinou velkou digitální platformou, která má oficiální směrnice týkající se dezinformací o změně klimatu. „Pinterest věří v kultivaci důvěryhodného a pravdivého prostoru pro ty, kteří naši platformu používají. Tento odvážný krok je rozšířením našich širších pokynů pro dezinformace, které jsme poprvé vypracovali v roce 2017, abychom se zabývali dezinformacemi v oblasti veřejného zdraví, a od té doby jsme je aktualizovali, abychom se mohli zabývat novými a nově vznikajícími problémy, jakmile se dostanou do popředí,“ uvádí se v tiskové zprávě společnosti. Tento krok společnosti Pinterest, která od začátku roku klesla o více než 32 %, je správný. Mohl by být tonikem, které potřebuje k obratu ceny svých akcií.

Platformy sociálních médií se v posledních letech staly živnou půdou dezinformací. Se 431 miliony aktivních uživatelů po celém světě je moudré, aby se Pinterest nadále odlišoval od svých hlavních konkurentů. Upřímnost v otázce klimatických změn by mu měla pomoci získat si důvěru současných i budoucích uživatelů. V rámci své nové politiky zakazuje reklamy, které šíří dezinformace o změně klimatu. To by sice teoreticky mohlo v krátkodobém horizontu snížit její příjmy z reklamy, ale zisky, které by měla získat od takzvaných „zelených“ společností, jí případné ztráty více než vynahradí.

Společnost na této iniciativě spolupracuje s organizacemi Conscious Advertising Network a Climate Disinformation Coalition. Stejně jako se bývalý prezident Donald Trump v rámci iniciativy Truth Social snaží umožnit svobodu projevu, Pinterest zavádí tuto politiku, aby zajistil, že klimatické změny budou na jeho platformě přesně prezentovány. Spolupředseda Conscious Advertising Network Jake Dubbins vyzval další technologické platformy, aby se k Pinterestu v tomto úsilí připojily.
Podle Zásad pro odpovědné investování je „změna klimatu otázkou s nejvyšší prioritou v oblasti ESG, které investoři čelí“. Krok společnosti Pinterest je konkrétním příkladem toho, jak mohou společnosti působící v oblasti sociálních médií pozitivně ovlivnit budoucnost planety. Nulovou tolerancí k šíření dezinformací o změně klimatu dává Pinterest investorům v oblasti ESG najevo, že mu záleží na tom, jakou zprávu v této oblasti vysílá. Pokud vlastníte akcie společnosti PINS, jsou nejnovější zprávy důvodem k optimismu. Pinterest stojí v této zásadní otázce na správné straně.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























