Populární společnost MKM Partners, která se zabývá výzkumem akcií, uvádí, že snižuje odhady pro první čtvrtletí a odhady cen online reklamních gigantů. Výjimkou jsou však akcie Snapchat (NYSE:SNAP), jejichž cílovou cenu nezměnila a ponechala ji na 47 dolarech.
Podle MKM ovlivňují online reklamní podniky čtyři hlavní makrovětry. Patří mezi ně rusko-ukrajinská válka, nepřímý dopad války na Evropu, inflace a snížené výdaje na reklamu značek kvůli obavám z geopolitického obsahu.
Výdaje na reklamu v loňském roce působivě vzrostly díky opětovnému otevření zadních větrů a sekulárnímu pronikání digitální reklamy. Firma se domnívá, že v roce 2022 dojde k výraznému zpomalení výsledků v důsledku náročných komparací. Výdaje v USA se sníží na 9 % až 11 % růstu. Toto číslo by se mohlo zvýšit kolem voleb v polovině volebního období.
Zdroj: Shutterstock
Snapchat je v poslední době mezi sociálními médii a reklamními giganty anomálií. Navzdory změnám v ochraně soukromí v systému iOS od společnosti Apple(NASDAQ:AAPL) nedávno uzavřela další hvězdné čtvrté čtvrtletí. Tlak vyplývající ze změn v ochraně soukromí negativně ovlivnil výsledky většiny reklamních společností. Společnost Snapchat však ve čtvrtém čtvrtletí vykázala tržby ve výši 1,3 miliardy dolarů, což představuje 42% nárůst oproti stejnému období loňského roku. Kromě toho došlo během čtvrtletí k pozoruhodnému 20% nárůstu aktivních uživatelů.
Akcie společnosti SNAP dosáhly za poslední měsíc více než 15% výnosů, čímž předstihly výnosy indexu S&P 500. Za posledních šest měsíců však akcie ztratily více než 57 % své hodnoty. Po propadu vypadá výrazně atraktivněji a analytici, včetně MKM, očekávají před sebou neuvěřitelný růst. Analytici ze společnosti Refinitiv se domnívají, že akcie SNAP čeká minimálně 70% růst. Proto se s ohledem na to, že společnost jede na plné obrátky a má před sebou solidní výhled, jeví akcie SNAP v současné době jako ideální sázka.
Populární společnost MKM Partners, která se zabývá výzkumem akcií, uvádí, že snižuje odhady pro první čtvrtletí a odhady cen online reklamních gigantů. Výjimkou jsou však akcie Snapchat , jejichž cílovou cenu nezměnila a ponechala ji na 47 dolarech.Podle MKM ovlivňují online reklamní podniky čtyři hlavní makrovětry. Patří mezi ně rusko-ukrajinská válka, nepřímý dopad války na Evropu, inflace a snížené výdaje na reklamu značek kvůli obavám z geopolitického obsahu.Výdaje na reklamu v loňském roce působivě vzrostly díky opětovnému otevření zadních větrů a sekulárnímu pronikání digitální reklamy. Firma se domnívá, že v roce 2022 dojde k výraznému zpomalení výsledků v důsledku náročných komparací. Výdaje v USA se sníží na 9 % až 11 % růstu. Toto číslo by se mohlo zvýšit kolem voleb v polovině volebního období.Zdroj: ShutterstockSnapchat je v poslední době mezi sociálními médii a reklamními giganty anomálií. Navzdory změnám v ochraně soukromí v systému iOS od společnosti Apple nedávno uzavřela další hvězdné čtvrté čtvrtletí. Tlak vyplývající ze změn v ochraně soukromí negativně ovlivnil výsledky většiny reklamních společností. Společnost Snapchat však ve čtvrtém čtvrtletí vykázala tržby ve výši 1,3 miliardy dolarů, což představuje 42% nárůst oproti stejnému období loňského roku. Kromě toho došlo během čtvrtletí k pozoruhodnému 20% nárůstu aktivních uživatelů.Akcie společnosti SNAP dosáhly za poslední měsíc více než 15% výnosů, čímž předstihly výnosy indexu S&P 500. Za posledních šest měsíců však akcie ztratily více než 57 % své hodnoty. Po propadu vypadá výrazně atraktivněji a analytici, včetně MKM, očekávají před sebou neuvěřitelný růst. Analytici ze společnosti Refinitiv se domnívají, že akcie SNAP čeká minimálně 70% růst. Proto se s ohledem na to, že společnost jede na plné obrátky a má před sebou solidní výhled, jeví akcie SNAP v současné době jako ideální sázka.
Od pandemického vrcholu k novému růstu Robinhood Markets (HOOD), symbol investiční revoluce poslední dekády, zažívá výrazný obrat. Po období prudkého...