Tento měsíc znamená pro Evidence Lab nový úsvit, přesněji řečeno náš vstup do světa oblečení pro volný čas. Inicioval to jeden z členů našeho týmu, který se zaměřuje na růstové příběhy a který nás konečně přesvědčil, abychom začali pokrývat společnost Puma SE (OTCPK:PMMAF)(OTCPK:PUMSY).
Pro všechny, kteří společnost neznají, Puma je německý koncern, který navrhuje a vyrábí sportovní a volnočasovou obuv, oblečení a doplňky. Známé je, že ji založil Rudolf Dassler, bratr Adolfa Dasslera a zakladatele společnosti Adidas, pokud neznáte příběh dvou bratrů, kteří stojí za oběma značkami, doporučujeme si ho vyhledat, je to zajímavé čtení.
Zdroj: Getty Images
Výsledky za rok 2021
Puma splňuje kritéria našeho screeneru růstových akcií. Po malém výkyvu v roce 2020, kdy po světě řádil nějaký nepříjemný virus, se v roce 2021 společnost vrátila do formy, její tržby překonaly úroveň z doby před Kovidem a jejich zisková marže se vrátila na úroveň mezi 4-5 %.
Úroveň tržeb a EBIT byla ve skutečnosti nejvyšší v historii společnosti Puma, a to i přes nepříznivé podmínky v roce 2021, což svědčí o vynikající dynamice značky Společnosti, a jak je vidět ve spodní části výše uvedeného obrázku, Puma očekává v roce 2022 nejméně 10% růst tržeb. Skupina pokračuje v realizaci inteligentních sponzorských smluv na rychle rostoucích trzích, jako je nedávná smlouva s africkým hudebníkem Davido, který má na sociálních sítích více než 20 milionů sledujících. Taková dohoda podtrhuje „závazek společnosti vůči rychle rostoucímu africkému trhu“. Nezapomínejme ani na množství dalších sportovců a ambasadorů, s nimiž má značka klíčové smlouvy o podpoře: Pět nejvýznamnějších sponzorů značky Puma je následujících:
Neymar, více než 250 milionů sledujících na sociálních sítích
Virat Kohli, 162 milionů
Antoine Griezmann, 52 milionů
Usain Bolt, 35 milionů
Lewis Hamilton, 31 milionů
Přes to všechno je Puma podle tržní kapitalizace výrazně menší než její „bratr“ Adidas a mnohem menší než kolos v oblasti sportovního oblečení Nike. Domníváme se, že je zde dostatek prostoru pro růst tržeb a následně i ziskovosti, jakmile se projeví ekonomika z rozsahu.
Tento měsíc znamená pro Evidence Lab nový úsvit, přesněji řečeno náš vstup do světa oblečení pro volný čas. Inicioval to jeden z členů našeho týmu, který se zaměřuje na růstové příběhy a který nás konečně přesvědčil, abychom začali pokrývat společnost Puma SE .Pro všechny, kteří společnost neznají, Puma je německý koncern, který navrhuje a vyrábí sportovní a volnočasovou obuv, oblečení a doplňky. Známé je, že ji založil Rudolf Dassler, bratr Adolfa Dasslera a zakladatele společnosti Adidas, pokud neznáte příběh dvou bratrů, kteří stojí za oběma značkami, doporučujeme si ho vyhledat, je to zajímavé čtení.Zdroj: Getty ImagesPuma splňuje kritéria našeho screeneru růstových akcií. Po malém výkyvu v roce 2020, kdy po světě řádil nějaký nepříjemný virus, se v roce 2021 společnost vrátila do formy, její tržby překonaly úroveň z doby před Kovidem a jejich zisková marže se vrátila na úroveň mezi 4-5 %.Úroveň tržeb a EBIT byla ve skutečnosti nejvyšší v historii společnosti Puma, a to i přes nepříznivé podmínky v roce 2021, což svědčí o vynikající dynamice značky Společnosti, a jak je vidět ve spodní části výše uvedeného obrázku, Puma očekává v roce 2022 nejméně 10% růst tržeb. Skupina pokračuje v realizaci inteligentních sponzorských smluv na rychle rostoucích trzích, jako je nedávná smlouva s africkým hudebníkem Davido, který má na sociálních sítích více než 20 milionů sledujících. Taková dohoda podtrhuje „závazek společnosti vůči rychle rostoucímu africkému trhu“. Nezapomínejme ani na množství dalších sportovců a ambasadorů, s nimiž má značka klíčové smlouvy o podpoře: Pět nejvýznamnějších sponzorů značky Puma je následujících:Neymar, více než 250 milionů sledujících na sociálních sítíchVirat Kohli, 162 milionůAntoine Griezmann, 52 milionůUsain Bolt, 35 milionůLewis Hamilton, 31 milionůPřes to všechno je Puma podle tržní kapitalizace výrazně menší než její „bratr“ Adidas a mnohem menší než kolos v oblasti sportovního oblečení Nike. Domníváme se, že je zde dostatek prostoru pro růst tržeb a následně i ziskovosti, jakmile se projeví ekonomika z rozsahu.Chcete využít této příležitosti?