Snap hlásí „náročné“ čtvrtletí, které zaostalo za odhady tržeb a zisku
Společnost Snap ve čtvrtek zveřejnila výsledky za první čtvrtletí, když nesplnila očekávání Wall Street ohledně zisku a tržeb a předpověděla neuspokojivý růst tržeb v aktuálním čtvrtletí.
Denní počet uživatelů však meziročně vzrostl o 18 %, což je více, než se očekávalo.
Snap v jednu chvíli klesl o zhruba 4 %, než se zotavil a v jednu chvíli během volatilního prodlouženého obchodování vzrostl o více než 7 %. Nakonec vzrostla o necelé 1 %.
Zde jsou klíčová čísla:
Zisk na akcii: Podle průzkumu společnosti Refinitiv mezi analytiky činila ztráta 2 centy oproti očekávanému zisku 1 cent. Tržby: 1,06 miliardy dolarů oproti očekávaným 1,07 miliardy dolarů podle společnosti Refinitiv. Celosvětový počet denních aktivních uživatelů(DAU): 332 milionů oproti 330 milionům očekávaných uživatelů podle StreetAccount, meziročně o 18 % více. Průměrný příjem na uživatele(ARPU): 3,20 USD oproti očekávaným 3,25 USD podle StreetAccount, meziroční nárůst o 16,8 %.
Zdroj: Shutterstock
„První čtvrtletí roku 2022 se ukázalo jako náročnější, než jsme očekávali,“ uvedl v připraveném prohlášení generální ředitel společnosti Snap Evan Spiegel.
Spiegel obvinil z některých problémů společnosti Snap v tomto čtvrtletí makroekonomické podmínky, včetně inzerentů, kteří pozastavili své kampaně po únorové ruské invazi na Ukrajinu.
Společnost Snap uvedla, že očekává nárůst tržeb v červnu o 20 až 25 %, což je méně, než odhad Wall Street, který činil 28 %. Předpokládá, že počet denních uživatelů bude přibližně 344 milionů, což je více, než se očekávalo, tedy 341,4 milionu.
Společnost uvedla, že odhaduje, že upravený zisk EBITDA se bude ve druhém čtvrtletí pohybovat mezi hranicí rentability a 50 miliony USD.
Přestože celkové tržby společnosti meziročně vzrostly o 38 %, Snap ve čtvrtletí končícím v březnu vykázal větší čistou ztrátu a menší volný peněžní tok na roční bázi.
Zdroj: Shutterstock
Finanční ředitel společnosti Snap Derek Andersen uvedl, že mezi další podmínky, které ovlivňují zákazníky v oblasti reklamy, patří narušení dodavatelského řetězce, nedostatek pracovních sil, inflace a dopad rostoucích úrokových sazeb.
Společnost Snap by mohla i nadále čelit náročnému provoznímu prostředí, které povede zákazníky k pozastavení kampaní nebo snížení reklamních rozpočtů, uvedl Andersen ve svém připraveném komentáři.
Snap také čelí výzvám souvisejícím se změnou ochrany osobních údajů, kterou společnost Apple provedla v roce 2021 a která ztěžuje cílení a měření reklam na telefonech iPhone. Andersen uvedl, že nástroj, který společnost vytvořila ke zlepšení tohoto problému, nyní představuje 90 % příjmů společnosti z reklamy s přímou odezvou.
Společnost Snap uvedla, že nebýt nerealizované ztráty ve výši 92 milionů dolarů související s dříve realizovanou investicí, která byla loni zveřejněna, čistý zisk společnosti by se meziročně zlepšil o 7 %. Zástupce společnosti Snap odmítl tuto investici jmenovat.
Denní počet uživatelů však meziročně vzrostl o 18 %, což je více, než se očekávalo.Snap v jednu chvíli klesl o zhruba 4 %, než se zotavil a v jednu chvíli během volatilního prodlouženého obchodování vzrostl o více než 7 %. Nakonec vzrostla o necelé 1 %.Zde jsou klíčová čísla:Zisk na akcii: Podle průzkumu společnosti Refinitiv mezi analytiky činila ztráta 2 centy oproti očekávanému zisku 1 cent.Tržby: 1,06 miliardy dolarů oproti očekávaným 1,07 miliardy dolarů podle společnosti Refinitiv.Celosvětový počet denních aktivních uživatelů : 332 milionů oproti 330 milionům očekávaných uživatelů podle StreetAccount, meziročně o 18 % více.Průměrný příjem na uživatele : 3,20 USD oproti očekávaným 3,25 USD podle StreetAccount, meziroční nárůst o 16,8 %.Zdroj: Shutterstock„První čtvrtletí roku 2022 se ukázalo jako náročnější, než jsme očekávali,“ uvedl v připraveném prohlášení generální ředitel společnosti Snap Evan Spiegel.Spiegel obvinil z některých problémů společnosti Snap v tomto čtvrtletí makroekonomické podmínky, včetně inzerentů, kteří pozastavili své kampaně po únorové ruské invazi na Ukrajinu.Společnost Snap uvedla, že očekává nárůst tržeb v červnu o 20 až 25 %, což je méně, než odhad Wall Street, který činil 28 %. Předpokládá, že počet denních uživatelů bude přibližně 344 milionů, což je více, než se očekávalo, tedy 341,4 milionu.Chcete využít této příležitosti?Společnost uvedla, že odhaduje, že upravený zisk EBITDA se bude ve druhém čtvrtletí pohybovat mezi hranicí rentability a 50 miliony USD.Přestože celkové tržby společnosti meziročně vzrostly o 38 %, Snap ve čtvrtletí končícím v březnu vykázal větší čistou ztrátu a menší volný peněžní tok na roční bázi.Zdroj: ShutterstockFinanční ředitel společnosti Snap Derek Andersen uvedl, že mezi další podmínky, které ovlivňují zákazníky v oblasti reklamy, patří narušení dodavatelského řetězce, nedostatek pracovních sil, inflace a dopad rostoucích úrokových sazeb.Společnost Snap by mohla i nadále čelit náročnému provoznímu prostředí, které povede zákazníky k pozastavení kampaní nebo snížení reklamních rozpočtů, uvedl Andersen ve svém připraveném komentáři.Snap také čelí výzvám souvisejícím se změnou ochrany osobních údajů, kterou společnost Apple provedla v roce 2021 a která ztěžuje cílení a měření reklam na telefonech iPhone. Andersen uvedl, že nástroj, který společnost vytvořila ke zlepšení tohoto problému, nyní představuje 90 % příjmů společnosti z reklamy s přímou odezvou.Společnost Snap uvedla, že nebýt nerealizované ztráty ve výši 92 milionů dolarů související s dříve realizovanou investicí, která byla loni zveřejněna, čistý zisk společnosti by se meziročně zlepšil o 7 %. Zástupce společnosti Snap odmítl tuto investici jmenovat.