Podle nového průzkumu herní webové stránky Solitaired je pro pracovníky práce v kanceláři určitým kulturním šokem – od překonávání půldenních schůzek až po rozhovory s kolegy v kuchynce. Průzkum, kterého se zúčastnilo více než 1 500 respondentů z USA pracujících na dálku nebo osobně, ukázal, že vyrušování na pracovišti je pro 25 % respondentů rozptýlením číslo jedna. Průzkum byl proveden na začátku března letošního roku.
I když je socializace skutečně dobrá věc, může být pro ty, kteří byli mimo praxi, poněkud rušivá – a sami majitelé firem by si měli být vědomi vnitřního konfliktu.
Zdroj: unsplash
Mohou pracovníkům připomenout správnou etiketu a dát jim prostor k opětovné aklimatizaci, říká Amber Claytonová, vrchní ředitelka Centra znalostí o lidských zdrojích Společnosti pro řízení lidských zdrojů, které sídlí v Alexandrii ve Virginii. Poukazuje na příklad spolupracovníka, který chce dohnat ztrátu času v nevhodnou dobu.
„Možná budete chtít zdvořile naznačit, že se snažíte znovu aklimatizovat na pobyt v kanceláři, a místo toho si domluvit něco na povídání nebo si udělat přestávku na kávu, aby vás nerušil, když se snažíte pracovat,“ doporučuje.
Zdroj: unsplash
Claytonová upozorňuje i na další rušivé vlivy, které přesahují rámec lidí – například hluk ze stavby nebo výpadky proudu. A nezapomeňte na požární cvičení.
Jakmile se pracovníci vrátí do kanceláře, budou muset nastavit své pracovní postupy v prostředí mezi svými kolegy. Skupina podnikatelů z Young Entrepreneur Council již dříve v příspěvku pro Inc.com doporučila, aby firmy vyčlenily klidové zóny a také různé pracovní prostory a proces komunikace v kanceláři, který může pomoci zvýšit produktivitu v hlučné otevřené kanceláři. Rozumné je také umožnit pracovníkům rezervovat si místnost, kde mohou vyřizovat hodně hovorů.
A samozřejmě existuje „pravidlo sluchátek“. Pokud vidíte někoho se sluchátky na uších, pošlete mu raději zprávu online, než abyste ho vyrušovali. Nikdo nemá rád, když je vtahován do konverzace, když je v zóně.
Podle nového průzkumu herní webové stránky Solitaired je pro pracovníky práce v kanceláři určitým kulturním šokem – od překonávání půldenních schůzek až po rozhovory s kolegy v kuchynce. Průzkum, kterého se zúčastnilo více než 1 500 respondentů z USA pracujících na dálku nebo osobně, ukázal, že vyrušování na pracovišti je pro 25 % respondentů rozptýlením číslo jedna. Průzkum byl proveden na začátku března letošního roku.I když je socializace skutečně dobrá věc, může být pro ty, kteří byli mimo praxi, poněkud rušivá – a sami majitelé firem by si měli být vědomi vnitřního konfliktu.Zdroj: unsplashMohou pracovníkům připomenout správnou etiketu a dát jim prostor k opětovné aklimatizaci, říká Amber Claytonová, vrchní ředitelka Centra znalostí o lidských zdrojích Společnosti pro řízení lidských zdrojů, které sídlí v Alexandrii ve Virginii. Poukazuje na příklad spolupracovníka, který chce dohnat ztrátu času v nevhodnou dobu.„Možná budete chtít zdvořile naznačit, že se snažíte znovu aklimatizovat na pobyt v kanceláři, a místo toho si domluvit něco na povídání nebo si udělat přestávku na kávu, aby vás nerušil, když se snažíte pracovat,“ doporučuje.Zdroj: unsplashClaytonová upozorňuje i na další rušivé vlivy, které přesahují rámec lidí – například hluk ze stavby nebo výpadky proudu. A nezapomeňte na požární cvičení.Jakmile se pracovníci vrátí do kanceláře, budou muset nastavit své pracovní postupy v prostředí mezi svými kolegy. Skupina podnikatelů z Young Entrepreneur Council již dříve v příspěvku pro Inc.com doporučila, aby firmy vyčlenily klidové zóny a také různé pracovní prostory a proces komunikace v kanceláři, který může pomoci zvýšit produktivitu v hlučné otevřené kanceláři. Rozumné je také umožnit pracovníkům rezervovat si místnost, kde mohou vyřizovat hodně hovorů.Chcete využít této příležitosti?A samozřejmě existuje „pravidlo sluchátek“. Pokud vidíte někoho se sluchátky na uších, pošlete mu raději zprávu online, než abyste ho vyrušovali. Nikdo nemá rád, když je vtahován do konverzace, když je v zóně.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...