Nadcházející transakcí SPAC pro EV je spojení společnosti Gores Guggenheim (NASDAQ:GGPI) a společnosti Polestar, která se zabývá elektromobily. V porovnání s jinými EV SPAC akciemi, jako je například Lucid Group (NASDAQ:LCID), bylo vzrušení kolem akcií GGPI poměrně tlumené.
Přesto bych tento nedostatek vysokého vzrušení nechápal tak, že společnost Polestar je nějakým „také“ uchazečem. Možná se nejedná o další Teslu (NASDAQ:TSLA), ale co se týče přechodu z fáze před zahájením příjmů, udělala mnohem větší pokrok než Lucid.
Zdroj: Shutterstock
Již nyní generuje miliardové příjmy a nyní se zaměřuje na americký trh. Úspěch ve Státech by mohl významně přispět k růstu jejího ocenění. S ohledem na tuto skutečnost můžete zvážit nákup ještě před uzavřením transakce, které je stanoveno na příští měsíc.
Společnost Gores Guggenheim, která debutovala v květnu 2021 a v září 2021 oznámila svého vybraného partnera pro fúzi, na sebe nenechala dlouho čekat. Do hry však vstoupila poněkud pozdě. Akciemi elektromobilů se stala na chvostu boomu elektromobilů v letech 2020/2021.
V důsledku toho, na rozdíl od akcií LCID, nebo dokonce některých jiných EV SPAC her, jako je Fisker (NYSE:FSR), akcie GGPI nikdy neudělaly skutečný pohyb typu „na Měsíc“. Po oznámení se krátce vyšplhaly na více než 16 USD za akcii. Po většinu času se však obchodovaly do strany v rozmezí nízkých desítek za akcii.
Nyní, s posledním poklesem spekulativních růstových akcií, se akcie Gores Guggenheim posunula ještě níže. Obchoduje se za cenu jen o málo vyšší, než byla původní cena 10 USD za akcii SPAC. I přes dosavadní smíšené výsledky by však akcie mohla v příštích letech skutečně vzlétnout. Proč? Ze dvou důvodů.
Zaprvé, na základě dosavadních úspěchů se zdá, že má mnohem větší šanci naplnit očekávání. Za druhé, na základě její současné ceny ji investoři mohou koupit za příznivé ocenění. Tyto dva faktory by mohly umožnit, aby se cena akcií v případě úspěchu jejího úsilí o rozšíření zvýšila.
Dá se říci, že Polestar je nováčkem, přesto označení „společnost v rané fázi“ může být chybné. Ve své domovské základně v Evropě se již etablovala a v loňském roce dosáhla tržeb odhadovaných na 1,4 miliardy dolarů.
Jak 19. května uvedl Shrey Dua z InvestorPlace, během prvního čtvrtletí roku 2022 prodala 13 600 vozů, což je více než dvojnásobek množství prodaného během předchozího čtvrtletí. Navzdory překážkám v dodavatelském řetězci stále očekává, že celosvětově prodá celkem 50 000 vozidel.
Na základě dosavadního silného růstu má Polestar dobrou šanci na tento úspěch navázat i nadále. Jak díky posílení své přítomnosti na americkém automobilovém trhu, tak díky uvedení nových modelů SUV a luxusních sportovních modelů, které doplní současnou flotilu (luxusní Polestar 1 a masový Polestar 2), hodlá společnost do roku 2025 dosáhnout 290 000 prodaných vozů ročně a ročních tržeb ve výši 17,6 miliardy USD.
A co je nejlepší, tento potenciál získáte za rozumné ocenění, které vychází ze současné ceny akcií GGPI. Podle podmínek dohody SPAC (2,125 miliardy akcií v oběhu po fúzi) má společnost implicitní ocenění přibližně 21,8 miliardy USD.
Společnost Gores Guggenheim, která v mém Portfolio Graderu získala hodnocení „B“, nabízí vysoký potenciál růstu. Pokud se jí podaří i nadále plnit/ překonávat očekávání, bude mít společnost, která po fúzi převezme jméno Polestar a akciový ticker PSNY, pravděpodobně mnohonásobně vyšší hodnotu, než za jakou se obchoduje dnes
V porovnání s ostatními EV je poměr rizika a výnosu velmi příznivý. Pro některé investory to může znamenat, že si zaslouží spekulativní pozici. Není jasné, zda akcie vyskočí nebo klesne, až dojde k jejímu „deSPACingu“ (dokončení fúze SPAC).
Mnoho akcií SPAC po fúzi v letech 2020 a 2021 prudce vzrostlo, ale v roce 2022 to bylo méně časté kvůli měnícím se tržním podmínkám. Přesto, protože je nejlepší k ní přistupovat jako k dlouhodobé pozici, pokud jste přesvědčeni, že přinese výsledky, může být nyní čas na nákup akcií GGPI.
Nadcházející transakcí SPAC pro EV je spojení společnosti Gores Guggenheim a společnosti Polestar, která se zabývá elektromobily. V porovnání s jinými EV SPAC akciemi, jako je například Lucid Group , bylo vzrušení kolem akcií GGPI poměrně tlumené.Přesto bych tento nedostatek vysokého vzrušení nechápal tak, že společnost Polestar je nějakým „také“ uchazečem. Možná se nejedná o další Teslu , ale co se týče přechodu z fáze před zahájením příjmů, udělala mnohem větší pokrok než Lucid.Zdroj: ShutterstockJiž nyní generuje miliardové příjmy a nyní se zaměřuje na americký trh. Úspěch ve Státech by mohl významně přispět k růstu jejího ocenění. S ohledem na tuto skutečnost můžete zvážit nákup ještě před uzavřením transakce, které je stanoveno na příští měsíc.Společnost Gores Guggenheim, která debutovala v květnu 2021 a v září 2021 oznámila svého vybraného partnera pro fúzi, na sebe nenechala dlouho čekat. Do hry však vstoupila poněkud pozdě. Akciemi elektromobilů se stala na chvostu boomu elektromobilů v letech 2020/2021.V důsledku toho, na rozdíl od akcií LCID, nebo dokonce některých jiných EV SPAC her, jako je Fisker , akcie GGPI nikdy neudělaly skutečný pohyb typu „na Měsíc“. Po oznámení se krátce vyšplhaly na více než 16 USD za akcii. Po většinu času se však obchodovaly do strany v rozmezí nízkých desítek za akcii.Nyní, s posledním poklesem spekulativních růstových akcií, se akcie Gores Guggenheim posunula ještě níže. Obchoduje se za cenu jen o málo vyšší, než byla původní cena 10 USD za akcii SPAC. I přes dosavadní smíšené výsledky by však akcie mohla v příštích letech skutečně vzlétnout. Proč? Ze dvou důvodů.Zaprvé, na základě dosavadních úspěchů se zdá, že má mnohem větší šanci naplnit očekávání. Za druhé, na základě její současné ceny ji investoři mohou koupit za příznivé ocenění. Tyto dva faktory by mohly umožnit, aby se cena akcií v případě úspěchu jejího úsilí o rozšíření zvýšila.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: PolestarDá se říci, že Polestar je nováčkem, přesto označení „společnost v rané fázi“ může být chybné. Ve své domovské základně v Evropě se již etablovala a v loňském roce dosáhla tržeb odhadovaných na 1,4 miliardy dolarů.Jak 19. května uvedl Shrey Dua z InvestorPlace, během prvního čtvrtletí roku 2022 prodala 13 600 vozů, což je více než dvojnásobek množství prodaného během předchozího čtvrtletí. Navzdory překážkám v dodavatelském řetězci stále očekává, že celosvětově prodá celkem 50 000 vozidel.Na základě dosavadního silného růstu má Polestar dobrou šanci na tento úspěch navázat i nadále. Jak díky posílení své přítomnosti na americkém automobilovém trhu, tak díky uvedení nových modelů SUV a luxusních sportovních modelů, které doplní současnou flotilu , hodlá společnost do roku 2025 dosáhnout 290 000 prodaných vozů ročně a ročních tržeb ve výši 17,6 miliardy USD.A co je nejlepší, tento potenciál získáte za rozumné ocenění, které vychází ze současné ceny akcií GGPI. Podle podmínek dohody SPAC má společnost implicitní ocenění přibližně 21,8 miliardy USD.Společnost Gores Guggenheim, která v mém Portfolio Graderu získala hodnocení „B“, nabízí vysoký potenciál růstu. Pokud se jí podaří i nadále plnit/ překonávat očekávání, bude mít společnost, která po fúzi převezme jméno Polestar a akciový ticker PSNY, pravděpodobně mnohonásobně vyšší hodnotu, než za jakou se obchoduje dnesV porovnání s ostatními EV je poměr rizika a výnosu velmi příznivý. Pro některé investory to může znamenat, že si zaslouží spekulativní pozici. Není jasné, zda akcie vyskočí nebo klesne, až dojde k jejímu „deSPACingu“ .Mnoho akcií SPAC po fúzi v letech 2020 a 2021 prudce vzrostlo, ale v roce 2022 to bylo méně časté kvůli měnícím se tržním podmínkám. Přesto, protože je nejlepší k ní přistupovat jako k dlouhodobé pozici, pokud jste přesvědčeni, že přinese výsledky, může být nyní čas na nákup akcií GGPI.