Kvůli zvýšeným cenám benzinu v zemi se také rychle zrychluje růst amerického odvětví elektromobilů (EV). Akcie společnosti ChargePoint (NYSE:CHPT) mají velmi dobrou pozici, aby z této situace dlouhodobě těžily, což z nich činí skvělou volbu pro dlouhodobé investory.
Kombinace zvýšených cen benzínu a zvýšené akceptace elektromobilů v Americe nastartovala zavádění elektromobilů v USA. Dalším faktorem, který přispívá k zavádění elektromobilů, je skutečnost, že automobilky se zavedenou pověstí v Americe, včetně společností Ford (NYSE:F), Hyundai (OTCMKTS:HYMTF) a GM (NYSE:GM), uvedly na trh několik modelů elektromobilů.
Zdroj: Chargepoint
V prvním čtvrtletí vzrostly registrace elektromobilů v USA meziročně o 60 %. Tento skok přiměl časopis Car and Driver k tvrzení, že „akceptace elektromobilů v Americe se v poslední době možná otočila o nějaký důležitý, ale neviditelný roh“.
Poradenská společnost McKinsey ve své zprávě z dubna 2022 uvádí, že USA potřebují mnohem více nabíječek, aby podpořily cíle administrativy prezidenta Joea Bidena, pokud jde o elektromobily, zatímco dvoustranný zákon o infrastruktuře vyčlenil 7,5 miliardy dolarů na vybudování dalších 500 000 nabíječek.
Pro společnost ChargePoint je ještě povzbudivější, že podle odhadů společnosti McKinsey by v případě splnění cíle administrativy pro rok 2030 „Amerika do tohoto roku potřebovala 1,2 milionu veřejných a 28 milionů soukromých nabíječek pro elektromobily“. Jinými slovy, firma se domnívá, že poptávka po nabíječkách pro elektromobily bude v příštích 7,5 letech velmi rychle růst.
S více veřejnými nabíječkami v USA než jakákoli jiná společnost, výhodou prvního hráče v této oblasti a hotovostí 540 milionů dolarů na konci prvního čtvrtletí má ChargePoint velmi dobrou pozici, aby mohl těžit jak z prostředků, které přijdou z Washingtonu na výstavbu nových nabíječek EV, tak z obrovské poptávky po nabíječkách EV, která se vytváří.
V prvním čtvrtletí vzrostly tržby společnosti meziročně o 102 % na 81,6 milionu dolarů, protože v prvním čtvrtletí získala více než 1 000 dalších zákazníků. Pro druhé čtvrtletí společnost očekává, že její tržby vyskočí na „96 až 106 milionů dolarů“. A pro celý letošní rok společnost ChargePoint zopakovala svůj předchozí výhled tržeb ve výši 450 až 500 milionů dolarů.
Ztráta z provozní činnosti společnosti ChargePoint za 1. čtvrtletí činila 89,8 milionu USD, což je výrazně méně než 46,6 milionu USD, které společnost ztratila ve stejném období o rok dříve.
Ziskovost společnosti však negativně ovlivnily problémy s dodavatelským řetězcem, které by se měly vyřešit s tím, jak se rozplétají globální dodavatelské řetězce. Navíc vzhledem k tomu, že hrubý zisk ChargePointu dosáhl poměrně zdravé výše 12,1 milionu dolarů, měl by se s pokračujícím rychlým růstem společnosti její hospodářský výsledek v dlouhodobém horizontu prudce zvýšit.
V nadcházejících měsících a letech by rychlý růst společnosti při silném zavádění elektromobilů a zlepšující se ziskovosti měl výrazně podpořit akcie CHPT.
Kvůli zvýšeným cenám benzinu v zemi se také rychle zrychluje růst amerického odvětví elektromobilů . Akcie společnosti ChargePoint mají velmi dobrou pozici, aby z této situace dlouhodobě těžily, což z nich činí skvělou volbu pro dlouhodobé investory.Kombinace zvýšených cen benzínu a zvýšené akceptace elektromobilů v Americe nastartovala zavádění elektromobilů v USA. Dalším faktorem, který přispívá k zavádění elektromobilů, je skutečnost, že automobilky se zavedenou pověstí v Americe, včetně společností Ford , Hyundai a GM , uvedly na trh několik modelů elektromobilů.Zdroj: ChargepointV prvním čtvrtletí vzrostly registrace elektromobilů v USA meziročně o 60 %. Tento skok přiměl časopis Car and Driver k tvrzení, že „akceptace elektromobilů v Americe se v poslední době možná otočila o nějaký důležitý, ale neviditelný roh“.Poradenská společnost McKinsey ve své zprávě z dubna 2022 uvádí, že USA potřebují mnohem více nabíječek, aby podpořily cíle administrativy prezidenta Joea Bidena, pokud jde o elektromobily, zatímco dvoustranný zákon o infrastruktuře vyčlenil 7,5 miliardy dolarů na vybudování dalších 500 000 nabíječek.Pro společnost ChargePoint je ještě povzbudivější, že podle odhadů společnosti McKinsey by v případě splnění cíle administrativy pro rok 2030 „Amerika do tohoto roku potřebovala 1,2 milionu veřejných a 28 milionů soukromých nabíječek pro elektromobily“. Jinými slovy, firma se domnívá, že poptávka po nabíječkách pro elektromobily bude v příštích 7,5 letech velmi rychle růst.S více veřejnými nabíječkami v USA než jakákoli jiná společnost, výhodou prvního hráče v této oblasti a hotovostí 540 milionů dolarů na konci prvního čtvrtletí má ChargePoint velmi dobrou pozici, aby mohl těžit jak z prostředků, které přijdou z Washingtonu na výstavbu nových nabíječek EV, tak z obrovské poptávky po nabíječkách EV, která se vytváří.V prvním čtvrtletí vzrostly tržby společnosti meziročně o 102 % na 81,6 milionu dolarů, protože v prvním čtvrtletí získala více než 1 000 dalších zákazníků. Pro druhé čtvrtletí společnost očekává, že její tržby vyskočí na „96 až 106 milionů dolarů“. A pro celý letošní rok společnost ChargePoint zopakovala svůj předchozí výhled tržeb ve výši 450 až 500 milionů dolarů.Chcete využít této příležitosti?Ztráta z provozní činnosti společnosti ChargePoint za 1. čtvrtletí činila 89,8 milionu USD, což je výrazně méně než 46,6 milionu USD, které společnost ztratila ve stejném období o rok dříve.Ziskovost společnosti však negativně ovlivnily problémy s dodavatelským řetězcem, které by se měly vyřešit s tím, jak se rozplétají globální dodavatelské řetězce. Navíc vzhledem k tomu, že hrubý zisk ChargePointu dosáhl poměrně zdravé výše 12,1 milionu dolarů, měl by se s pokračujícím rychlým růstem společnosti její hospodářský výsledek v dlouhodobém horizontu prudce zvýšit.V nadcházejících měsících a letech by rychlý růst společnosti při silném zavádění elektromobilů a zlepšující se ziskovosti měl výrazně podpořit akcie CHPT.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...