Amazon vám umožní vyzkoušet si digitální verze bot, které si chcete koupit
Společnost Amazon ve čtvrtek představila nový nákupní nástroj s rozšířenou realitou, který uživatelům umožňuje virtuálně si vyzkoušet boty, které by si chtěli koupit.
Amazon uvedl, že tento nástroj usnadní nakupujícím nakupování online a učiní je interaktivnějšími.
Funkce nazvaná Virtual Try-On for Shoes (Virtuální zkoušení bot) je k dispozici pro uživatele iOS v USA a Kanadě v nákupní aplikaci Amazon. Funkce byla přidána k „tisícům stylů“ od značek jako New Balance, Adidas, Reebok a Puma, uvedl Amazon.
Pro použití nástroje zákazníci klepnou na tlačítko „virtuální vyzkoušení“ na stránce produktu s obuví, poté namíří fotoaparát svého chytrého telefonu na nohy a na obrazovce se jim objeví pár virtuálních bot. Nakupující mohou procházet různé barvy, dokud je funkce aktivní, a ta se jim na obrazovce automaticky přizpůsobí.
Zdroj: Amazon
Funkce nepomůže uživatelům zjistit, jak jim boty sedí, ale poskytne jim představu o tom, jak vypadají.
Funkce navazuje na stávající virtuální nákupní nástroje společnosti Amazon, z nichž mnohé využívají rozšířenou realitu, technologii, která překrývá reálný svět virtuálními objekty. V roce 2017 Amazon spustil službu „AR View“, která uživatelům umožňuje vizualizovat si produkt v jejich domácnosti pomocí chytrého telefonu. Poté představil další nástroj nazvaný „Room Decorator“, který uživatelům umožňuje umístit do jejich domova více virtuálních předmětů najednou.
Amazon není jedinou společností, která experimentuje s rozšířenou realitou při online nakupování. Podobné funkce spustily například nábytkářský gigant Ikea, Nike, L’Oreal nebo prodejce rychlé módy Zara.
Amazon uvedl, že tento nástroj usnadní nakupujícím nakupování online a učiní je interaktivnějšími.Funkce nazvaná Virtual Try-On for Shoes je k dispozici pro uživatele iOS v USA a Kanadě v nákupní aplikaci Amazon. Funkce byla přidána k „tisícům stylů“ od značek jako New Balance, Adidas, Reebok a Puma, uvedl Amazon.Pro použití nástroje zákazníci klepnou na tlačítko „virtuální vyzkoušení“ na stránce produktu s obuví, poté namíří fotoaparát svého chytrého telefonu na nohy a na obrazovce se jim objeví pár virtuálních bot. Nakupující mohou procházet různé barvy, dokud je funkce aktivní, a ta se jim na obrazovce automaticky přizpůsobí.Zdroj: AmazonFunkce nepomůže uživatelům zjistit, jak jim boty sedí, ale poskytne jim představu o tom, jak vypadají.Funkce navazuje na stávající virtuální nákupní nástroje společnosti Amazon, z nichž mnohé využívají rozšířenou realitu, technologii, která překrývá reálný svět virtuálními objekty. V roce 2017 Amazon spustil službu „AR View“, která uživatelům umožňuje vizualizovat si produkt v jejich domácnosti pomocí chytrého telefonu. Poté představil další nástroj nazvaný „Room Decorator“, který uživatelům umožňuje umístit do jejich domova více virtuálních předmětů najednou.Amazon není jedinou společností, která experimentuje s rozšířenou realitou při online nakupování. Podobné funkce spustily například nábytkářský gigant Ikea, Nike, L’Oreal nebo prodejce rychlé módy Zara.Chcete využít této příležitosti?