Amazon vám umožní vyzkoušet si digitální verze bot, které si chcete koupit
Společnost Amazon ve čtvrtek představila nový nákupní nástroj s rozšířenou realitou, který uživatelům umožňuje virtuálně si vyzkoušet boty, které by si chtěli koupit.
Amazon uvedl, že tento nástroj usnadní nakupujícím nakupování online a učiní je interaktivnějšími.
Funkce nazvaná Virtual Try-On for Shoes (Virtuální zkoušení bot) je k dispozici pro uživatele iOS v USA a Kanadě v nákupní aplikaci Amazon. Funkce byla přidána k „tisícům stylů“ od značek jako New Balance, Adidas, Reebok a Puma, uvedl Amazon.
Pro použití nástroje zákazníci klepnou na tlačítko „virtuální vyzkoušení“ na stránce produktu s obuví, poté namíří fotoaparát svého chytrého telefonu na nohy a na obrazovce se jim objeví pár virtuálních bot. Nakupující mohou procházet různé barvy, dokud je funkce aktivní, a ta se jim na obrazovce automaticky přizpůsobí.
Zdroj: Amazon
Funkce nepomůže uživatelům zjistit, jak jim boty sedí, ale poskytne jim představu o tom, jak vypadají.
Funkce navazuje na stávající virtuální nákupní nástroje společnosti Amazon, z nichž mnohé využívají rozšířenou realitu, technologii, která překrývá reálný svět virtuálními objekty. V roce 2017 Amazon spustil službu „AR View“, která uživatelům umožňuje vizualizovat si produkt v jejich domácnosti pomocí chytrého telefonu. Poté představil další nástroj nazvaný „Room Decorator“, který uživatelům umožňuje umístit do jejich domova více virtuálních předmětů najednou.
Amazon není jedinou společností, která experimentuje s rozšířenou realitou při online nakupování. Podobné funkce spustily například nábytkářský gigant Ikea, Nike, L’Oreal nebo prodejce rychlé módy Zara.
Amazon uvedl, že tento nástroj usnadní nakupujícím nakupování online a učiní je interaktivnějšími.Funkce nazvaná Virtual Try-On for Shoes je k dispozici pro uživatele iOS v USA a Kanadě v nákupní aplikaci Amazon. Funkce byla přidána k „tisícům stylů“ od značek jako New Balance, Adidas, Reebok a Puma, uvedl Amazon.Pro použití nástroje zákazníci klepnou na tlačítko „virtuální vyzkoušení“ na stránce produktu s obuví, poté namíří fotoaparát svého chytrého telefonu na nohy a na obrazovce se jim objeví pár virtuálních bot. Nakupující mohou procházet různé barvy, dokud je funkce aktivní, a ta se jim na obrazovce automaticky přizpůsobí.Zdroj: AmazonFunkce nepomůže uživatelům zjistit, jak jim boty sedí, ale poskytne jim představu o tom, jak vypadají.Funkce navazuje na stávající virtuální nákupní nástroje společnosti Amazon, z nichž mnohé využívají rozšířenou realitu, technologii, která překrývá reálný svět virtuálními objekty. V roce 2017 Amazon spustil službu „AR View“, která uživatelům umožňuje vizualizovat si produkt v jejich domácnosti pomocí chytrého telefonu. Poté představil další nástroj nazvaný „Room Decorator“, který uživatelům umožňuje umístit do jejich domova více virtuálních předmětů najednou.Amazon není jedinou společností, která experimentuje s rozšířenou realitou při online nakupování. Podobné funkce spustily například nábytkářský gigant Ikea, Nike, L’Oreal nebo prodejce rychlé módy Zara.Chcete využít této příležitosti?
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...