Analytik Andrew Marok zvýšil hodnocení akcií hudební streamovací služby na outperform z market perform s tím, že „akcie nejsou zlomené“ navzdory 52% poklesu za rok 2022 a že většina špatných zpráv kolem společnosti již byla oceněna.
„Kyvadlo sentimentu se vychýlilo k přílišnému pesimismu,“ napsal v poznámce. „Spotify zůstává lídrem na trhu streamované hudby s klíčovými konkurenčními výhodami, včetně globální přítomnosti, nejlepší uživatelské zkušenosti ve své třídě a diferencovaného obsahu podcastů.“
Akcie Spotify byly letos pod tlakem částečně kvůli masivnímu výprodeji jmen souvisejících s technologiemi v důsledku růstu sazeb.
Společnost se také snaží rozvíjet své podnikání podporované reklamou. Společnost Spotify ve své zprávě za první čtvrtletí uvedla, že příjmy z reklamy dosáhly 282 milionů eur, což představuje 11 % celkových příjmů společnosti. Akcie však na základě těchto výsledků klesly, protože analytici očekávali tržby z reklamy ve výši 304,1 milionu eur.
Zdroj: Spotify.com
Marok také uvedl, že existují určité „vedlejší škody“ způsobené problémy s růstem počtu předplatitelů Netflixu, ale poznamenal, že „konkurenční postavení Spotify není tak náročné“.
„Zatímco Netflix čelí náporu konkurence ze strany stále rostoucího pole služeb, konkurenční prostředí v oblasti streamování hudby je do značné míry stabilní. Na rozdíl od videa, kde se vlastníci obsahu snaží zpeněžit svůj obsah tím, že jdou přímo ke spotřebitelům, komoditizace streamovaného hudebního obsahu v tomto případě vlastně působí ve prospěch společnosti Spotify.“
Analytik stanovil cílovou cenu pro akcie na 150 USD, což znamená nárůst o 33,6 % oproti pátečnímu závěru.
Analytik Andrew Marok zvýšil hodnocení akcií hudební streamovací služby na outperform z market perform s tím, že „akcie nejsou zlomené“ navzdory 52% poklesu za rok 2022 a že většina špatných zpráv kolem společnosti již byla oceněna.„Kyvadlo sentimentu se vychýlilo k přílišnému pesimismu,“ napsal v poznámce. „Spotify zůstává lídrem na trhu streamované hudby s klíčovými konkurenčními výhodami, včetně globální přítomnosti, nejlepší uživatelské zkušenosti ve své třídě a diferencovaného obsahu podcastů.“Akcie Spotify byly letos pod tlakem částečně kvůli masivnímu výprodeji jmen souvisejících s technologiemi v důsledku růstu sazeb.Společnost se také snaží rozvíjet své podnikání podporované reklamou. Společnost Spotify ve své zprávě za první čtvrtletí uvedla, že příjmy z reklamy dosáhly 282 milionů eur, což představuje 11 % celkových příjmů společnosti. Akcie však na základě těchto výsledků klesly, protože analytici očekávali tržby z reklamy ve výši 304,1 milionu eur.Zdroj: Spotify.comMarok také uvedl, že existují určité „vedlejší škody“ způsobené problémy s růstem počtu předplatitelů Netflixu, ale poznamenal, že „konkurenční postavení Spotify není tak náročné“.„Zatímco Netflix čelí náporu konkurence ze strany stále rostoucího pole služeb, konkurenční prostředí v oblasti streamování hudby je do značné míry stabilní. Na rozdíl od videa, kde se vlastníci obsahu snaží zpeněžit svůj obsah tím, že jdou přímo ke spotřebitelům, komoditizace streamovaného hudebního obsahu v tomto případě vlastně působí ve prospěch společnosti Spotify.“Chcete využít této příležitosti?Analytik stanovil cílovou cenu pro akcie na 150 USD, což znamená nárůst o 33,6 % oproti pátečnímu závěru.