Analytik Nicholas Jones zahájil pokrytí společnosti Etsy s ratingem „market outperform“ a ve středeční zprávě uvedl, že společnost provozující elektronický obchod přitahuje během pandemie více opakovaných kupujících.
„Platforma ETSY byla jednou z nejvýkonnějších v průběhu pandemie i na jejím konci,“ napsal Jones. „Zvýšení povědomí o její značce považujeme za trvalé, nikoliv přechodné, a vidíme spoustu příležitostí, aby ETSY pokračovala v růstu GMV prostřednictvím dalšího zlepšování povědomí o značce, geografické expanze a investic do technologií.“
JMP přiřadila cílovou cenu 125 USD, což je o 54 % více, než na které akcie v úterý uzavřely.
Firma vidí před elektronickým obchodem výzvy kvůli rostoucím inflačním tlakům a možnosti recese, která by mohla poškodit Etsy a její kolegy. Analytici také očekávají, že v nejbližší době budou spotřebitelé utrácet více za cestování a zážitky než za zboží pořízené online.

Přesto uvedli, že Etsy je na začátku v odvětví s obrovským celkovým oslovitelným trhem, zejména proto, že zákazníci dávají přednost zboží vyrobenému na zakázku. Podle analýzy společnosti JMP bude Etsy do roku 2025 ovládat 8 % z celkového adresovatelného trhu v hodnotě 300 miliard USD. I když jsou odhady JMP TAM nižší než odhady společnosti Etsy, věří, že společnost má „dostatek prostoru“ k získání podílu.
„Celkově vidíme, že ETSY strukturálně těží z pandemických podmínek a stává se z méně populární platformy pro e-commerce jednou z populárnějších,“ uvedl Jones. „Ačkoli v nejbližší době může dojít k většímu útlumu, protože spotřebitelé utrácejí své disponibilní příjmy za cestování a offline, očekáváme, že ve střednědobém horizontu bude ETSY pokračovat v přeměně aktivních kupujících na opakované a obvyklé kupující.“
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky