v minulém týdnu zachovala svůj výhled na celý letošní rok a zvýšila své finanční cíle na příštích pět let, protože tento prodejce džínů rozvíjí své podnikání v oblasti elektronického obchodu.
Společnost se považuje za mnohem silnější, než byla před pandemií Covid a od svého debutu na veřejném trhu v březnu 2019.
„Potvrzujeme celoroční výhled, a to navzdory všem protivětrům,“ uvedl finanční ředitel Harmit Singh v rozhovoru před každoroční akcí Levi’s na den investorů. „Trendy, které v podnikání pozorujeme, nám dodávají sebedůvěru,“ řekl Singh. „Díváme se na krátkodobý horizont a zároveň neztrácíme ze zřetele dlouhodobý.“
V posledních týdnech maloobchodníci od Walmartu po Abercrombie & Fitch naráželi na problémy, kterým čelí, od přetrvávajících problémů v dodavatelském řetězci a nesouladu zásob až po prudce rostoucí inflaci a potenciální útlum spotřebitelských výdajů.
Zdroj: Getty Images
Vedoucí pracovníci maloobchodu uvedli, že zákazníci s nižšími příjmy již pociťují nápor vyšších cen zboží a upravují podle toho své rozpočty, zatímco bohatší domácnosti utrácejí za nové oblečení, make-up a zavazadla na letní cesty. Rozdělení chování vedlo k podobnému rozdělení v maloobchodě. V letošní výsledkové sezóně zatím luxusní a prémiové značky – od Canada Goose po mateřskou společnost Michael Kors Capri Holdings – do značné míry překonaly výsledky podniků, které se zaměřují na spotřebitele, kteří si uvědomují cenu.
Společnost Levi neočekává, že by nestabilní ekonomické prostředí snížilo poptávku po jejích džínách.
Nyní vidí roční růst tržeb v rozmezí 6 až 8 %, oproti dřívějším cílům 4 až 6 %, až do roku 2027. Pokud by se to podařilo, tržby společnosti Levi by se za pět let přiblížily 10 miliardám dolarů.
Pro fiskální rok 2022 stále předpokládá nárůst tržeb o 11 % až 13 % oproti úrovni roku 2021 a upravený zisk na akcii v rozmezí 1,50 až 1,56 USD. Analytici podle údajů společnosti Refinitiv očekávali nárůst tržeb o 11,8 % a upravený zisk na akcii ve výši 1,55 USD.
Společnost Levi uvedla, že do roku 2027 hodlá rozšířit své podnikání v oblasti přímého prodeje zákazníkům na 55 % celkových tržeb a ztrojnásobit tržby z elektronického obchodu.
Zdroj: Getty Images
V posledním fiskálním roce, který skončil 28. listopadu, tvořil přímý prodej společnosti Levi přibližně 36 % celkových tržeb. Digitální tržby, včetně tržeb od velkoobchodních partnerů, tvořily 22 % celkových tržeb ve výši 5,8 miliardy USD, jak vyplývá z výroční zprávy.
„S tím, jak budeme pokračovat v rozšiřování elektronického obchodu, se tento byznys stane mnohem ziskovějším,“ řekl v rozhovoru výkonný ředitel Chip Bergh. „Před pandemií bylo naše podnikání v oblasti elektronického obchodu ztrátové.“
Společnost také oznámila, že její představenstvo schválilo zpětný odkup akcií v hodnotě až 750 milionů USD.
Akcie společnosti Levi se letos propadly přibližně o 28 %.
v minulém týdnu zachovala svůj výhled na celý letošní rok a zvýšila své finanční cíle na příštích pět let, protože tento prodejce džínů rozvíjí své podnikání v oblasti elektronického obchodu.Společnost se považuje za mnohem silnější, než byla před pandemií Covid a od svého debutu na veřejném trhu v březnu 2019.„Potvrzujeme celoroční výhled, a to navzdory všem protivětrům,“ uvedl finanční ředitel Harmit Singh v rozhovoru před každoroční akcí Levi’s na den investorů. „Trendy, které v podnikání pozorujeme, nám dodávají sebedůvěru,“ řekl Singh. „Díváme se na krátkodobý horizont a zároveň neztrácíme ze zřetele dlouhodobý.“V posledních týdnech maloobchodníci od Walmartu po Abercrombie & Fitch naráželi na problémy, kterým čelí, od přetrvávajících problémů v dodavatelském řetězci a nesouladu zásob až po prudce rostoucí inflaci a potenciální útlum spotřebitelských výdajů.Zdroj: Getty ImagesVedoucí pracovníci maloobchodu uvedli, že zákazníci s nižšími příjmy již pociťují nápor vyšších cen zboží a upravují podle toho své rozpočty, zatímco bohatší domácnosti utrácejí za nové oblečení, make-up a zavazadla na letní cesty. Rozdělení chování vedlo k podobnému rozdělení v maloobchodě. V letošní výsledkové sezóně zatím luxusní a prémiové značky – od Canada Goose po mateřskou společnost Michael Kors Capri Holdings – do značné míry překonaly výsledky podniků, které se zaměřují na spotřebitele, kteří si uvědomují cenu.Společnost Levi neočekává, že by nestabilní ekonomické prostředí snížilo poptávku po jejích džínách.Nyní vidí roční růst tržeb v rozmezí 6 až 8 %, oproti dřívějším cílům 4 až 6 %, až do roku 2027. Pokud by se to podařilo, tržby společnosti Levi by se za pět let přiblížily 10 miliardám dolarů.Chcete využít této příležitosti?Pro fiskální rok 2022 stále předpokládá nárůst tržeb o 11 % až 13 % oproti úrovni roku 2021 a upravený zisk na akcii v rozmezí 1,50 až 1,56 USD. Analytici podle údajů společnosti Refinitiv očekávali nárůst tržeb o 11,8 % a upravený zisk na akcii ve výši 1,55 USD.Společnost Levi uvedla, že do roku 2027 hodlá rozšířit své podnikání v oblasti přímého prodeje zákazníkům na 55 % celkových tržeb a ztrojnásobit tržby z elektronického obchodu.Zdroj: Getty ImagesV posledním fiskálním roce, který skončil 28. listopadu, tvořil přímý prodej společnosti Levi přibližně 36 % celkových tržeb. Digitální tržby, včetně tržeb od velkoobchodních partnerů, tvořily 22 % celkových tržeb ve výši 5,8 miliardy USD, jak vyplývá z výroční zprávy.„S tím, jak budeme pokračovat v rozšiřování elektronického obchodu, se tento byznys stane mnohem ziskovějším,“ řekl v rozhovoru výkonný ředitel Chip Bergh. „Před pandemií bylo naše podnikání v oblasti elektronického obchodu ztrátové.“Společnost také oznámila, že její představenstvo schválilo zpětný odkup akcií v hodnotě až 750 milionů USD.Akcie společnosti Levi se letos propadly přibližně o 28 %.